کد خبر : 1801261 | 09 دی 1400 ساعت 09:26 | 11.6K بازدید | 10 دیدگاه

انتقاد شیرر از گریلیش: او با ترس بازی می‌کند

آلن شیرر، ستاره سابق نیوکاسل، از عملکرد جک گریلیش در منچسترسیتی انتقاد کرد.

انتقاد شیرر از گریلیش: او با ترس بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

آنها با این پیروزی موفق شدند اختلاف امتیازشان با لیورپول در رده دوم را که سه شنبه شب برابر لسترسیتی شکست خورده بود به هشت امتیاز برسانند.

نکته قابل توجه اما حضور خنثی گریلیش در ترکیب منچسترسیتی بود که نتوانست درخشش خاصی را از خود به نمایش بگذارد و همین باعث شد که باز هم انتقادها از او ادامه پیدا کند.

آلن شیرر درباره نمایش این بازیکن در دیدار شب گذشته به آمازون پرایم گفت:« هرکاری که گریلیش انجام می‌دهد امن و ساده است. اینطور به نظر می‌رسد که او می‌ترسد مالکیت توپ را از دست بدهد و حاضر نیست قمار کند. این موضوع از پپ سرچشمه نمی‌گیرد چون او به بازیکنانش اعتماد به نفس می‌دهد که با قدرت در زمین حاضر شوند.»

 

1635964

 

این ستاره سابق نیوکاسل درباره شرایط این بازیکن اضافه کرد:« من درک می‌کنم که گریلیش کارش را از نظر دفاعی انجام می‌دهد، وقتی که آنها توپ را در اختیار ندارند. اما در این تیم منچسترسیتی فضا برای او وجود دارد که بتواند بیشتر خودش را ابراز کند. او در استون ویلا بازیکنی خطرناک بود. او از سد دو یا سه نفر می‌گذشت و خطا می‌گرفت یا شوت می‌زد. اما امروز هرکاری که می‌کند صرفا اقداماتی امن هستند.»

شیرر همچنین به آمار این بازیکن اشاره کرده و اظهار داشت:« او در طول شب تنها پاس‌های چهار یا پنج متری ارسال کرد. باید به او یادآوری شود که می‌خواست ستاره این تیم باشد. او باید به خودش بگوید که آنها 100 میلیون پوند برای خرید من هزینه کردند، این اشتباه من نیست که آنها چنین پولی پرداختند اما باید کیفیتم را به همه نشان دهم.»

 

دیدگاه‌ها