کد خبر : 1801263 | 09 دی 1400 ساعت 09:44 | 22.1K بازدید | 16 دیدگاه

علاقه ستاره جوان آرسنال به بازی در لیورپول

بوکایو ساکا، ستاره آینده‌دار آرسنال، علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن لیورپول و بازی در تیم یورگن کلوپ دارد.

علاقه ستاره جوان آرسنال به بازی در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ساکا موفق شده با عملکرد خوبی که در هفته‌های اخیر ارائه کرده نامش را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی آرسنال در ماه‌های اخیر مطرح کند.

این اتفاق باعث شده که بسیاری حتی او را ستاره و نقطه اتکای اصلی توپچی‌ها در سال‌های پیش رو بدانند اما به نظر نمی‌رسد که این بازیکن قصد ادامه حضور در این تیم را داشته باشد.

درخشش ساکا باعث شده که توجه بسیاری از باشگاه‌های مطرح در لیگ برتر و اروپا به این بازیکن جلب شود و گفته می‌شود یکی از این تیم‌ها لیورپول است که در حال بررسی شرایط این بازیکن است.

 

1678368

 

یان مک‌گری در پادکست پنجره نقل و انتقالات مدعی شده که ساکا نیز از این علاقه به عنوان نقطه عطفی در زندگی‌اش استقبال می‌کند و دوست دارد در آنفیلد به میدان برود.

مک‌گری همچنین می‌گوید که مدیران آرسنال پیش از این مذاکراتشان برای تمدید قرارداد ساکا را آغاز کرده‌اند که در تابستان 2024 به پایان خواهد رسید.

او در این باره اظهار داشت:« لیورپول این موقعیت و زمینه را در اختیار او قرار می‌دهد که در بالاترین سطح بازی کند و به میدان برود. این مطمئنا پیشنهادی است که او و نمایندگانش بسیار به آن علاقمند خواهد بود.»

حضور مداوم لیورپول در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز عامل دیگری است که توجه این بازیکن را به خود جلب کرده و اهمیت بسیاری برای او دارد، چرا که می‌تواند در سطح بالایی از فوتبال اروپا به میدان رفته و تجربیات خوبی  را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها