کد خبر : 1801298 | 09 دی 1400 ساعت 15:32 | 90.7K بازدید | 11 دیدگاه

سیسنیو:

متاسفم سر الکس؛ نمی‌توانستم پیشنهاد رئال را رد کنم!

سیسینیو، مدافع سابق رئال مادرید، درباره اتفاقاتی که باعث شد او به جای منچستر یونایتد راهی این تیم شود صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

متاسفم سر الکس؛ نمی‌توانستم پیشنهاد رئال را رد کنم!

به گزارش "ورزش سه"، سیسینیو، مدافع راست برزیلی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل 06-2005 به رئال مادرید پیوست. او در یک پست در رسانه های اجتماعی این انتقال را یادآوری کرده است.

 

اگرچه او نزدیک بود از سائوپائولو به منچستریونایتد برود، اما سیسینیو در نهایت با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و دلیل آن را توضیح داد. او در پستی که روز سه شنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، گفت: امروز 16 سال از ورود من به رئال مادرید می گذرد. متاسفم سر الکس فرگوسن، اما در سال 2005، روبرتو کارلوس با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا می‌خواهم با او در تیم کهکشانی‌ها بازی کنم.

 

تقریباً همه چیز برای من آماده بود تا به منچستریونایتد بروم، اما چگونه می‌توانستم به فرصت پیوستن به رونالدو، روبرتو کارلوس، زین‌الدین زیدان، لوئیس فیگو، دیوید بکهام، روبینیو، رائول، خولیو باپتیستا، ایکر کاسیاس، سرخیو راموس و دیگران نه بگویم؟"

 

 

1678403

 

 

گفتنی است سیسینیو بعد از پیوستن به رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی 06-2005 مجموعا 32 بازی برای تیم اصلی لوس بلانکوس انجام داد و نهایتاً خیلی زود در تابستان 2007 این تیم را ترک کرده و راهی رم شد.

دیدگاه‌ها