کد خبر : 1801306 | 09 دی 1400 ساعت 12:28 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

آمار ویژه گلر هوادار، 6 کلین‌شیت در 10 بازی؛

کلین شیت بشاگردی به لطف صائب محبی (عکس)

دروازه‌بان هوادار تهران مقابل فجر سپاسی در حالی که در محوطه جریمه دریبل خورده بود موفق شد کلین شیت کند.

کلین شیت بشاگردی به لطف صائب محبی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مهرداد بشاگردی یکی از مهره‌های کلیدی و باتجربه هوادار در اولین فصل حضور در لیگ برتر شده و بعد از آن‌که دیرهنگام به فهرست هوادار اضافه شد و 2 مسابقه ابتدایی را از دست داد، در 10 دیدار بعدی انتخاب اول عنایتی بوده و توانسته به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی جوان هوادار را بدهد.

 

بشاگردی در حافظیه توانست برای ششمین‌بار در لیگ بیست و یکم دروازه‌اش را بسته نگه دارد و درحالی که فجری‌ها آماده جشن پس از گل بودند نتوانستند دروازه گلر 37 ساله فوتبال ایران را فرو بریزند.

 

1678407

 

مهرداد بشاگردی باید برای این کلین‌شیت قدردانی ویژه‌ای از همبازی خود داشته باشد چرا که صائب محبی مدافع هوادار از روی خط دروازه توپ را برگشت داد و اجازه نداد دروازه تیمش باز شود تا ششمین کلین‌شیت فصل برای بشاگردی به ثبت برسد. مهربان در این صحنه به زیبایی گلر هوادار را جا گذاشت و شوت در چارچوبش با حرکت تحسین برانگیز محبی راهی کرنر شد.

 

در 5 دیدار اخیر هوادار در لیگ برتر، 4 کلین‌شیت برای بشاگردی به ثبت رسیده و تنها مقابل پرسپولیس بود که او 2 بار دروازه‌اش باز شد. البته که در آن مسابقه هم مهرداد بشاگردی یکی از بهترین‌های زمین بود و اجازه نداد مهاجمان پرسپولیس در همان نیمه اول چند گل به هوادار بزنند.

دیدگاه‌ها