کد خبر : 1801315 | 09 دی 1400 ساعت 13:03 | 51.1K بازدید | 21 دیدگاه

آغاز مذاکرات پی اس جی و دمبله

جانشین امباپه از بارسلونا می‌آید؟

جدایی عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، از بارسلونا قطعی به نظر می‌رسد و شاید این اتفاق به سود پاری سن ژرمن باشد.

جانشین امباپه از بارسلونا می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که دمبله در آستانه تمدید قرارداد با بارسا قرار دارد.

با این حال شب گذشته جرارد مورنو، خبرنگار اسپانیایی، اعلام کرد که مذاکرات دو طرف به بن بست رسیده و با توجه به مبلغ موردنظر دمبله و مدیر برنامه او امکان توافق وجود ندارد.

موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، معتقد است که این بازیکن آینده باشگاه بارسا به حساب می‌آید و به همین دلیل آنها حاضر نیستند پیشنهادی کمتر از پیشنهاد مالی که به ارلینگ هالند ارائه شده را قبول کنند.

گفته می‌شود که سیسوکو خواهان دریافت دستمزد ناخالص 40 میلیون دلاری برای موکلش و همچنین دریافت کمیسیون 40 میلیون دلاری از این باشگاه برای تمدید قرارداد است.

 

1676621

 

دمبله و سیسوکو معتقد هستند که با توجه به دستمزد پرداختی به فیلیپه کوتینیو و آنتوان گریزمان، بارسا توانایی پرداخت چنین مبلغی به این بازیکن را نیز دارد و به همین دلیل حاضر نیستند از خواسته خود در این رابطه عقب نشینی کنند.

خبر بن‌بست در مذاکرات دمبله با باشگاه بارسلونا باعث شد که تیم‌های بسیاری که شرایط این بازیکن را از دور مدنظر داشتند، با مدیربرنامه این بازیکن تماس بگیرند.

نام تیم‌هایی چون بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس و منچستریونایتد در بین تیم‌های علاقمند به جذب دمبله دیده می‌شود اما تیمی که شاید جذابیت بیشتری برای این بازیکن داشته باشد، پاری سن ژرمن است.

فوت مرکاتو و موندو دیپورتیوو از علاقه پی اس جی و تماس مدیران این باشگاه با موسی سیسوکو برای صحبت درباره شرایط دمبله خبر داده‌اند.

 

1637265

 

کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی و هم تیمی دمبله در تیم ملی فرانسه، قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و به احتمال زیاد در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد و همین موضوع باعث شده که مدیران پی اس جی به دنبال جذب جانشینی برای او باشند و به همین دلیل با دمبله تماس گرفته‌اند.

حضور در پی اس جی و بازی در کنار بازیکنانی چون مسی، نیمار و دیگر ستاره‌های این تیم می‌تواند انگیزه خوبی برای دمبله باشد. در عین حال پاریس تنها سه ساعت با شهر محل سکونت این بازیکن فاصله دارد که گزینه بسیار خوبی برای او به حساب می‌آید.

با این حال بارسا به هیچ وجه قصد ندارد که اجازه جدایی این بازیکن به صورت رایگان در پایان فصل را بدهد و به همین دلیل به احتمال زیاد برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام خواهد کرد. باید دید که آیا پاری سن ژرمن آمادگی جذب این بازیکن در ژانویه را خواهد داشت یا خیر.

 

دیدگاه‌ها