کد خبر : 1801615 | 11 دی 1400 ساعت 13:15 | 31.2K بازدید | 17 دیدگاه

آغاز شمارش معکوس برای انتقال امباپه به رئال

با شروع سال نوی میلادی، شمارش معکوس انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نیز آغاز شده است.

آغاز شمارش معکوس برای انتقال امباپه به رئال

به گزارش "ورزش سه"، سال‌هاست که همه از علاقه متقابل رئال مادرید و کیلیان امباپه به یکدیگر مطلع هستند اما حالا به نظر می‌رسد که آنها تنها چند قدم با یکدیگر فاصله دارند.


این مهاجم از اول ژانویه یعنی امروز آزاد است تا به صورت مستقیم با رئال مادرید مذاکره کرده و پیش قراردادی به امضا برساند، چرا که قراردادش با پی اس جی در فاصله شش ماه آینده به پایان می‌رسد.


رئال مادرید پیش از این در زمان حضور این بازیکن در موناکو علاقه زیادی به جذب او داشت اما امباپه ترجیح داد در آن بازه زمانی به پاری سن ژرمن ملحق شود و در پارک دو پرنس بود که نامش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان و جانشین بالقوه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مطرح کرد.


امباپه همچنین در طول این سال‌ها موفق شد به همراه تیم ملی فرانسه قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه را تجربه کند.


مدیران رئال تابستان امسال پیشنهاداتی را برای جذب او به پی اس جی ارائه کردند اما این باشگاه فرانسوی حاضر به فروش این ستاره نبود و قصد داشت شانسش را برای تمدید قرارداد با او امتحان کند، اتفاقی که تا به حال با موفقیت همراه نبوده است.


امباپه در طول ماه‌های اخیر بارها اعلام کرده که تصمیمش برای جدایی را به اطلاع مدیران پاری سن ژرمن رسانده اما در نهایت این فصل هم در این تیم ماندگار شد تا تجربه درخشان بازی کنار لیونل مسی را نیز به کارنامه‌اش اضافه کند.


با توجه به رویارویی رئال مادرید و پی اس جی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، بعید به نظر می‌رسد که پیش قراردادی تا پیش از بازی برگشت به امضا برسد یا به صورت علنی اعلام شود.
هرچند بسیاری باور دارند که اگر هم پیش قراردادی امضا شود، دو طرف تا پایان فصل از این موضوع پرده‌برداری نخواهند کرد تا هم رابطه خوب فلورنتینو پرز با ناصرالخلیفی بیشتر از این خراب نشود و هم امباپه گرفتار خشم لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه، نشود.

دیدگاه‌ها