کد خبر : 1801325 | 09 دی 1400 ساعت 13:59 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی گل نمی‌زد بازی را می‌بردیم

علیاری:هت‌تریک نکردنم را جبران کردم

مجید علیاری با دو گلی که به گل گهر سیرجان زد ستاره مس رفسنجان و دربی کرمان شد.

علیاری:هت‌تریک نکردنم را جبران کردم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با دو گل مجید علیاری از گل گهر پیش افتاد ولی دربی کرمان در نهایت با نتیجه تساوی به اتمام رسید.


مهاجم خوش صحبت مس رفسنجان در مورد کسب تساوی ۲_۲ مقابل گل گهر به خبرنگار ما گفت: این بازی دربی کرمان و مهم بود و ما هم چون هفته قبل نتیجه نگرفته بودیم به برد نیاز داشتیم ولی کم تجربگی باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم.


علیاری که در عرض ۲۰ دقیقه ۲ گل به ثمر رساند در این باره ادامه داد: هفته گذشته هم باید سه گل می زدم! خدا را شکر در این بازی دو گل زدم و زحمت بچه‌ها را به ثمر نشاندم.
علیاری در پاسخ به این سوال که فکرش را می کرد به تیم خوب گل‌گهر در فاصله ای کوتاه دو گل بزند یا خیر توضیح داد: بچه ها سه، چهار موقعیت گل ایجاد کردند و شاید فکرش را نمیکردم دو گل بزنم زیرا هفته گذشته هم بدشانسی آورده بودم و در ذهنم مانده بود ولی این بار برعکس شد و توانستم دروازه حریف را باز کنم.

 

1678430


این بازیکن در مورد اینکه چرا نتوانستند نتیجه برده را مقابل گل گهر حفظ کنند عنوان کرد: کمی بی تجربه و بدشانس بودیم و در زمان بدی گل دریافت کردیم. وقتی در دقیقه ۴۳ گل بخوری و به رختکن بروی سخت است ولی اگر برنده نیمه اول زمین را ترک می کردیم شاید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم‌


مهاجم نارنجی پوشان رفسنجان اضافه کرد: آمار مادر شانس گل جزو سه تیم بالای جدول است و خدا را شکر که روند تیم‌مان از نظر گلزنی و امتیازگیری خیلی خوب شده.
این بازیکن در مورد پاس گلی که داوود نوشی صوفیانی دروازه بان شان به او داد گفت: بله پاس گل خوبی بود و به غیر از داود از منشا و آذرباد بگیرید تا رضایی و کعبی همه بچه ها حتی آنهایی که روی نیمکت می نشینند عالی هستند و از آن بالا مدیریت و در کنار تیم کادر فنی همگی تیم را به خوبی  هدایت می کنند که جا دارد به همه خسته نباشید بگویم.


وی در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: داوری خوب بود ولی به نظرم در موردش صحبت نکنم خیلی بهتر است.


علیاری در مورد رده پنجمی و عملکرد خوب مس تا هفته دوازدهم گفت: فکر می‌کردیم که بالای جدول قرار بگیریم زیرا از قبل هماهنگی هایش را انجام داده بودیم و امیدوارم ادامه دار باشد.

 

1678431


او در مورد دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خیلی سختی باشد و صنعت نفت آبادان با نتیجه خوبی هفته گذشته را پشت سر گذاشته و انسجام دارد و امیدوارم نتیجه بگیریم زیرا باید در بازی های خانگی حداکثر امتیاز را بگیریم و من هم تمام تلاشم را می کنم دوباره گل بزنم.


علیاری در پایان در مورد شرایط آب و هوایی رفسنجان که همیشه کار را برای این تیم و حریفانش سخت می‌کند افزود: برای ما هم بازی کردن در این ارتفاع سخت است ولی داریم بازی می کنیم و خودمان از همه بیشتر سختی می کشیم زیرا در اینجا تمرین هم می کنیم و یک موضوع اجتناب ناپذیر است.

دیدگاه‌ها