کد خبر : 1801337 | 09 دی 1400 ساعت 14:47 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

از جان مایه می‌گذاریم

غبیشاوی : تا چند هفته به شارژ وصلم !

نام محمدرضا غبیشاوی با گلزنی هایش در جام حذفی و لیگ برای زردپوشان آبادان بر سر زبان ها افتاده است.

غبیشاوی : تا چند هفته به شارژ وصلم !

به گزارش ورزش سه، یک گل از سه گل صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک را محمدرضا غبیشاوی زد تا در پیروزی پرگل تیمش نقش داشته باشد.

 

وی در مورد پیروزی سه بر یک مقابل سبزپوشان اراک و این که فکرش را می کردند با این نتیجه پیروز بشوند یا خیر به خبرنگار ما گفت: قبل از بازی با آلومینیوم با صحبت های آقای منصوریان و با وجود همه مشکلاتی که داشتیم هم قسم شده بودیم که ببریم و این را ثابت کنیم که درست است که در وضعیت عادی نیستیم ولی وقتی پای عشق به هواداران و مردم آبادان در میان باشد از جان مایه می گذاریم.

 

او در مورد کسب دومین برد خانگی ادامه داد: با اینکه کار را دیر شروع کردیم ولی همانطور که کادرفنی بارها تاکید کرده بودند این تیم رفته رفته خوب می شود همین هم شد و پیروزی بر تیمی که تا به اینجای کار شکست نخورده نمای اصلی صنعت نفت لیگ جاری را به رخ کشید.

 

این بازیکن در مورد عملکردش در هفته‌های اخیر و گلزنی در جام‌حذفی و باز کردن دروازه آلومینیوم اراک عنوان کرد: نمی خواهم شعار بدهم ولی نمی توانم کتمان کنم که از گلزنی خوشحالم. هر فوتبالیستی که گل می‌زند تا چند هفته شرایط روحی خوبی دارد اما واقعاً این روزها برد صنعت نفت از هر چیزی مهمتر است و این پیروزی ها من را بیشتر از گلزنی خوشحال می کند.

 

غبیشاوی در مورد اینکه مشکلات مالی حل شده یا خیر توضیح داد: تا این لحظه خیر. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود و مسئولان از تجربه سقوط تیم‌های ریشه‌دار و بزرگی همانند ملوان انزلی،و برق شیراز که جایشان در سطح اول فوتبال ایران خالی است درس بگیرند و کار به جایی نرسد که بگوییم جای صنعت نفت هم خالی است.

 

وی در مورد دیدار بعدی با مس رفسنجان نظرش را اینگونه بیان کرد: از لحاظ شرایط فنی و کیفیت در بهترین شرایط قرار داریم و به دنبال این هستیم که روند مان را حفظ کنیم و برای حفظ این شکل صعودی در بازی با مس رفسنجان که بسیار هم سخت است با قدرت وارد زمین می شویم.

 

غبیشاوی درباره هواداران صنعت نفت گفت: خیلی خوشحالم که دل مردم آبادان را شاد کردیم و این پیروزی را به آنها هدیه دادیم. به تمام همشهریانم افتخار می‌کنم که ما را در هیچ شرایطی تنها نمی گذارند زیرا تنها دلخوشی ما هستند.

دیدگاه‌ها