کد خبر : 1801344 | 09 دی 1400 ساعت 15:08 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

نکونام می‌تواند به فوتبال خوزستان و ایران کمک کند

تهامی: حق فولاد برابر استقلال شکست نبود

بازیکن سابق تیم ملی ایران معتقد است که حداقل امتیاز سهم فولاد از بازی زیبای روز گذشته بوده است.

تهامی: حق فولاد برابر استقلال شکست نبود

به گزارش ورزش سه، ابراهیم تهامی در خصوص دیدار دو تیم فولاد و استقلال تهران که با شکست شاگردان نکونام همراه بود، به ایسنا گفت: بازی روز گذشته یکی از بهترین بازی ها بود و دو تیم عالی بازی کردند، اگرچه فولاد شکست خورد ولی این نتیجه حق این تیم نبود و یک امتیاز می‌توانست حداقل حق فولاد از این بازی زیبا باشد. فولاد واقعاً خوب بازی کرد و خیلی خوشحال شدم که این بازی را از فولاد دیدم. به نظر من نکونام فولاد را متحول کرده است و فولاد آینده خوبی با این سرمربی دارد.

 

 پیشکسوت فوتبال با بیان این که نکونام می‌تواند فولاد را به جایگاهی که حق آن است برساند، افزود: استقلال هم تیم بزرگی است و اگر فولاد شکست خورد مقابل تیم بزرگی شکست خورد، هر چند تاکید می کنم که حق فولاد در این دیدار شکست نبود.

 

وی خاطرنشان کرد: نکونام فولاد را ساخته است و به نظر من بازی که این تیم مقابل تیم استقلال به نمایش گذاشت، گواه همین موضوع است؛ البته باید از ۴ هفته ابتدایی لیگ که نکونام همراه فولاد نبود فاکتور بگیریم اما در مجموع در هفته های اخیر روند فولاد بهتر شده است.

 

تهامی بیان کرد:  فولاد بازی خوبی به نمایش گذاشت و گلی هم که دریافت کرد از جمله گل هایی بود که دروازه‌بان نمی‌توانست کاری انجام دهد. امیدوارم فولاد در بازی های آینده بتواند به روند خوب ادامه دهد و مطمئناً فولاد در نیم فصل دوم با تقویت و جذب بازیکن شرایط بهتری پیدا می‌کند.

 

وی عنوان کرد: فولاد به تقویت تیم و جذب بازیکن نیاز مبرم دارد و با توجه به اینکه فولاد قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند این تیم باید بتواند در پست های مورد نیاز بازیکن جذب کند زیرا در غیر این صورت نمی‌توان از این تیم انتظار داشت که در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته باشد. به هر حال انتظارات باید معقول و طبق آن چیزی باشد که در دسترس است.

 

این پیشکسوت فوتبال در پایان نیز گفت: من نکونام را می شناسم و او در گذشته بازیکن بزرگی بوده و در لالیگا اسپانیا بازی کرده است که کاملا حرفه ای است و خوشبختانه همان سیستم را نیز از نظر فکری وارد ایران کرده است و مطمئنا می تواند به فوتبال خوزستان و ایران کمک کند.

دیدگاه‌ها