کد خبر : 1801346 | 09 دی 1400 ساعت 19:30 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

کوئنترائو در دل دریا

ستاره سابق رئال مادرید ماهیگیر شد!

فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی سابق رئال، این روزها به شغل آبا اجدادی‌اش، ماهیگیری، مشغول است.

ستاره سابق رئال مادرید ماهیگیر شد!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کوئنترائو زمانی مدافع چپ ثابت رئال و تیم ملی پرتغال بود ولی حالا در 33 سالگی فوتبال را کنار گذاشته است. کوئنترائو دو سرگرمی و علاقه ویژه در زندگی اش داشت. اولی فوتبال که توانست در آن به بالاترین رویای خود یعنی پوشیدن پیراهن رئال برسد و برای تیم ملی پرتغال و باشگاه های مطرح کشورش یعنی بنفیکا و اسپورتینگ هم بازی کرد و دیگری هم ماهیگیری که شغل پدری او بود.

 

 

1678467

 

 

کوئنترائو سال 2011 از بنفیکا به رئال پیوست و با این تیم سال 2014 فاتح لیگ قهرمانان شد. او قراردادی شش ساله داشت ولی سپس به صورت قرضی برای موناکو و اسپورتینگ هم بازی کرد و در سال های پایانی فوتبالش عضو ریوآوره بود.

کوئنترائو که متولد شهری در 30 کیلومتری شمال بندر پورتو است، این روزها صاحب چندین کشتی ماهیگیری است و به شغل پدری خود برگشته است. او اولین کشتی خود را زمانی که در رئال بود خریداری کرد و حالا بر تعداد این کشتی ها افزوده شده است.

 

 

1678468

 

 

ورود به تجارت ماهیگیری طبق آنچه خود کوئنترائو تعریف می کند، رویایش پس از بازنشستگی از فوتبال بود و این روزها از زندگی روی دریا لذت می برد:« خیلی ها ماهیگیری را شغل خجالت آوری می دانند ولی برای من اینطور نیست. دریا برایم همیشه حس دیگری داشته و از کودکی با پدرم صبح های زود برای ماهیگیری به دل دریا می زدیم. همیشه دوست داشتم روزی دوباره به ماهیگیری مشغول شوم و حالا در حال انجام کاری هستم که از آن لذت می برم.»

 

 

دیدگاه‌ها