کد خبر : 1801401 | 10 دی 1400 ساعت 00:21 | 26.7K بازدید | 10 دیدگاه

طارمی امید به طلسم‌شکنی دارد

ستاره ایرانی پورتو جزو نفرات اصلی این تیم برابر بنفیکا است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از چهار تقابل مقابل بنفیکا طی فصل گذشته و امسال که در گلزنی ناکام بوده، امشب در دیدار دوباره با این تیم مدعی به دنبال طلسم‌شکنی است و علاوه بر اینکه انگیزه زیادی مقابل حریف‌شان دارد، می‌خواهد هشتمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند.

 

ستاره ایرانی پورتو در سه تقابل سال گذشته مقابل بنفیکا یک پنالتی در دیدار سوپر جام گرفت و یک پاس گل هم در دو مسابقه لیگ برتری برابر این تیم داشت و همچنین هفته گذشته نیز در رقابت‌های جام حذفی با بنفیکا توانست روی دو گل تیمش تاثیر بگذارد ولی همچنان در گلزنی ناکام بوده است.

 

 

1678536

 

 

مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۱۵ بازی انجام داده و طی این مدت ۷ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده، آخرین بار در یک مسابقه رسمی، در هفته دوم لیگ‌کاپ برابر سانتا کلارا گلزنی کرد ولی پس از آن در ۱۱ مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر و جام حذفی پرتغال در باز کردن دروازه حریفان ناموفق بود که انگیزه زیادی در بازی امشب برابر بنفیکا دارد تا به این روند پایان بدهد.

 

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز جمعه(به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو در چارچوب هفته شانزدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ برتر پرتغال به مصاف بنفیکا خواهد رفت که مهدی طارمی را نیز مثل همیشه در راس خط حمله خود دارد.

 

مهدی طارمی با وجود عدم گلزنی در ۶ هفته گذشته لیگ برتر پرتغال، امشب نیز مثل تمام بازی‌های فصل تیمش در این رقابت‌ها حضور ثابت در ترکیب دارد و از ابتدا برابر بنفیکا به میدان می‌رود.

 

تیم فوتبال پورتو با ۱۳ پیروزی و ۲ تساوی در این فصل ۴۱ امتیازی است و در رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال ایستاده، اما با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده، فاصله سه امتیازی دارد.

دیدگاه‌ها