کد خبر : 1801550 | 10 دی 1400 ساعت 22:43 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پالایش نفت، پیکان و نصر فردیس؛

صعود زودهنگام 3 تیم به پلی‌آف فوتسال زنان

سه تیم فوتسال زنان در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت‌های مرحله گروهی صعود خود به مرحله بعدی را مسجل کردند.

صعود زودهنگام 3 تیم به پلی‌آف فوتسال زنان

به گزارش "ورزش سه" فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی دنبال می‌شد که براساس دستورالعمل جدید تیم‌ها در قالب 2 گروه مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و سپس در مرحله حذفی، 8 تیم برتر گروهی (4 تیم از هر گروه) به صورت ضربدری به رقابت باهم می‌پردازند و در ادامه نیز مراحل نیمه نهایی و فینال برگزار خواهد شد.

 

ضمن آن‌که طبق اعلام سازمان لیگ قرار است 8 تیم برتر شکل‌دهنده فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان باشند و 6 حذف شده (3 تیم از هر گروه) به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

 

با برگزاری رقابت‌های هفته نهم که امروز (جمعه) در 6 شهر دنبال شد، صعود 3 تیم به مرحله پلی‌آف قطعیت یافت؛ پالایش نفت آبادان با پیروزی خانگی مقابل چیپس کامل مشهد توانست با کسب 22 امتیاز صعود خود را در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت‌ها به پلی‌آف مسجل کند.

 

پیکان تهران هم علی‌رغم شکست در دیدار حساس مقابل نصر فردیس با 21 امتیاز راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و نصر فردیس هم با برد حیثیتی امروز توانست خود را به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها اضافه نماید تا این‌چنین تکلیف 3 تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف این‌چنین در فاصله 5 هفته تا پایان مرحله مقدماتی مسجل شده باشد.

دیدگاه‌ها