کد خبر : 1801578 | 11 دی 1400 ساعت 10:14 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

مس کرمان – رایکا؛ اولین آزمون سخت برای لطیفی

مس کرمان که در فاصله 3 امتیازی با صدرنشین (ملوان) در رده سوم جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد در هفته دوازدهم بازی ها میزبان رایکا است.

مس کرمان – رایکا؛ اولین آزمون سخت برای لطیفی 

به گزارش "ورزش سه"، رایکا در 11 هفته سپری شده از بازی ها به همراه پیروز قربانی در جدال با حریفان حاضر می شد و با کسب 14 امتیاز تیم یازدهم جدول به حساب می آید. جالب اینکه این تیم در آخرین بازی خود موفق شد شهرداری آستارا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد اما با این وجود در یک تصمیم پرحاشیه پیروز قربانی جایگاه خود را از دست داد و اکنون علی لطیفی عهده دار هدایت تیم مازنی در مصاف با مس کرمان خواهد بود. نتیجه ای که در این بازی رقم خورد موجب قطع همکاری شهرداری آستارا با فرشاد پیوس هم شد و این مربی جای خود را به پایان رافت داد. 

 

اولین آزمون علی لطیفی در رایکا یک آزمون سخت خواهد بود به این خاطر که او باید تیمش را در خانه تیم مدعی صعود به لیگ برتر به میدان بفرستد. بدون شک مس برای ماندن در کورس قهرمانی بازی ها روی سه امتیاز این دیدار حساب باز کرده و از سویی به خوبی می داند تیم از پیش برنده این دیدار نیست. نتایجی که مس فصل گذشته به همراه رضا مهاجری به دست آورده به طور حتم درس خوبی برای این تیم شده؛ در حالی که هفته های متمادی در صدر جدول قرار داشت و حتی با دیگر تیم های مدعی فاصله ایجاد کرد در نهایت به دلیل شکست های خانگی در برابر تیم هایی که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند شانس صعود را از دست داد. 

 

از سویی تیم مازنی که این فصل کمتر خطر سقوط به دسته پایین تر را حس کرده بدش نمی آید با ارایه یک بازی محکم دست پر میدان کرمان را ترک کند. به خصوص که تغییر مربی همواره می تواند با یک شوک برای تیم همراه باشد.

دیدگاه‌ها