کد خبر : 1801620 | 11 دی 1400 ساعت 13:35 | 24.6K بازدید | 13 دیدگاه

رقابت خرید پل پوگبا؛ رئال کنار کشید

رئال مادرید از رقابت با دیگر تیم‌ها برای خرید پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، منصرف شده است.

رقابت خرید پل پوگبا؛ رئال کنار کشید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد خوب پیش رفته باشد.

این بازیکن حالا وارد شش ماه پایانی قراردادش شده و از امروز می‌تواند مذاکراتش با هر تیمی خارج از لیگ برتر را آغاز کرده و پیش قراردادی به امضا برساند.

دیلی میل پیش از این در ماه نوامبر مدعی شده بود که یونایتد تنها یک پیشنهاد رسمی به این بازیکن ارائه کرده که از سوی او و مدیربرنامه‌هایش رد شده است.

 

1656597

 

پیش از این از رئال مادرید به عنوان یکی از علاقمندان اصلی جذب پوگبا نام برده می‌شد و این بازیکن نیز علاقه زیادی داشت به سانتیاگو برنابئو منتقل شود اما حالا روزنامه فرانسوی لو پاریزین خبر داده که مدیران رئال دیگر علاقه‌ای به رقابت با سایر تیم‌ها برای جذب پوگبا ندارند و ترجیح می‌دهند تمام تمرکزشان را روی جذب کیلیان امباپه در تابستان سال آینده قرار دهند.

قرارداد امباپه با پی اس جی نیز در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن از امروز می‌تواند مذاکرات مستقیمش با رئال مادرید را آغاز کند.

اولویت فلورنتینو پرز و سایر مدیران رئال انتقال این ستاره فرانسوی به برنابئوست و همین باعث شده که آنها گزینه جذب پوگبا با دستمزد 300 هزار پوند در هفته را از برنامه‌هایشان برای تابستان آینده خارج کنند.

به این ترتیب انتظار می‌رود که گزینه‌های یپش روی این ملی‌پوش فرانسوی برای فصل آینده پاری سن ژرمن یا یوونتوس باشد که گفته می‌شود شرایط این بازیکن را مدنظر دارند.

دیدگاه‌ها