کد خبر : 1801637 | 11 دی 1400 ساعت 15:01 | 47.1K بازدید | 1 دیدگاه

قوی برمیگردیم چون قهرمان برای ماست؛

مُشت گره‌کرده؛ کری‌خوانی به سبک نیلوفر اردلان (عکس)

سرمربی باتجربه پیکان تهران روز گذشته اولین شکست خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد فوق‌العاده و ثبت رکورد ویژه 7 بازی، 21 امتیاز برای شاگردان اردلان در تیم فوتسال زنان پیکان، آن‌ها روز گذشته در جدال حساس مقابل نصر فردیس کرج مغلوب حریف خود شدند تا برای نخستین‌بار در این فصل طعم شکست را بچشند و امتیاز از دست دهند.

 

در طول جریان بازی، نیلوفر اردلان سرمربی پیکان با شور و حرارت خاصی بازی را دنبال می‌کرد و سعی داشت تا شاگردانش را برای بازگشت به بازی تهییج کند؛ چرا که او بعد از پایان بازی معتقد بود که نیمه اول را پیکان به تیم خودش باخت و در نیمه دوم تلاش شاگردانش برای بازگشت به بازی دیرهنگام بود و کسب نتیجه برای پیکانی‌ها میسر نشد.

 

با این‌حال مسجل شدن صعود پیکان به مرحله حذفی، اتفاق ویژه بازی دیروز بود که سبب شد تا خودروسازان 5 هفته به پایان فصل، خیال خود را برای صعود آسوده کنند.

به مانند بازی رفت با نصر فردیس، نیلوفر اردلان روز گذشته هم موضع محکمی داشت که تیمش باید در فینال مقابل این تیم قرار گیرد و به نظر می‌رسد که سرمربی باتجربه پیکان انتظار انتقام شکست دیروز را در فینال می‌کشد و باید دید این اتفاق برای پیکانی‌ها رخ خواهد داد یا خیر.

 

باید دید در صورت رویارویی پیکان-نصر در فینال، چه نتیجه‌ای میان شاگردان اردلان و شریف به ثبت می‌رسد و آیا اردلان موفق به انتقام‌گیری شکست دیروز می‌شود یا خیر.

 

 

 

 

عکاس: کیمیا قاسم‌زاده

دیدگاه‌ها