کد خبر : 1801667 | 11 دی 1400 ساعت 16:27 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان آرسنال و دریافت یک پیشنهاد نوستالژیک

سنت اتین باشگاه سابق پیر امریک اوبامیانگ خواهان بازگشت او شده است.

کاپیتان آرسنال و دریافت یک پیشنهاد نوستالژیک

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای پیر امریک اوبامیانگ در آرسنال اصلا خوب پیش نمی رود. ستاره گابنی که اخیرا به یک نیمکت نشین تبدیل شده و در ایده های میکل آرتتا سرمربی توپچی ها جایی ندارد، دیگر بازوبند کاپیتانی را نیز نخواهد بست.

2 هفته پیش با اعلام باشگاه آرسنال، بازوبند کاپیتانی این باشگاه پس از سه تخلف انضباطی که منجر به ایجاد بی نظمی در رختکن توپچی‌ها شده بود، از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد و این بازیکن در لیست آرسنال برای تقابل با وستهام قرار نگرفت.

 

 

1673979

 

 

او این روزها انفرادی و به دور از تیم تمرین می کند و روز گذشته آرتتا تایید کرد که همراه با گابن در جام ملت های آفریقا حاضر خواهد شد.

اوبامیانگ در واقع در فهرست خروج زمستانی آرسنال قرار دارد و طبق ادعای نشریه میرر از باشگاه سابقش سنت اتین نیز پیشنهاد دارد. باشگاهی که اوباماینگ در آن به شهرت رسید و سال 2013 توانست نظر دورتموند را به خود جلب کند. او حالا شانس بازگشت به این باشگاه قدیمی را پیدا کرده است.

 

 

1678791

 

 

باکاری ساکو که اخیرا به سنت اتین پیوسته نیز در مورد انتقال احتمالی اوباماینگ گفت:« سعی می کنم او را متقاعد کنم به سنت اتین برگردد. چه کسی دوست ندارد او را دوباره با پیراهن سنت اتین ببیند؟ به شکل جدی با او صحبت خواهم کرد ولی نمی دانم چقدر این احتمال وجود دارد که او برگردد.»

 

البته دستمزد بالای اوبامیانگ و نیز حضور سنت اتین در رده های انتهایی جدول لیگ فرانسه این بازگشت را به نظر غیرممکن جلوه می دهد و بعید است ستاره گابنی آرسنال را به مقصد سنت اتین ترک کند.

 

 

دیدگاه‌ها