کد خبر : 1801672 | 11 دی 1400 ساعت 16:15 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

شمس آذر قزوین 1 – استقلال ملاثانی 1

لیگ یک/بردی که در دقیقه 99 از دست رفت

در یکی از دیدارهای عجیب و جنجالی لیگ دسته یک، شمس آذر و استقلال ملاثانی به تساوی یک – یک رسیدند.

لیگ یک/بردی که در دقیقه 99 از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم های شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی در یک دیدار عجیب و جنجالی که بیش از 100 دقیقه به طول انجامید، با دو گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، به تساوی یک – یک رضایت دادند.

 

در یکی دیگر از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول، شمس آذر قزوین میزبان استقلال ملاثانی بود. قزوینی ها در 5 دیدار قبلی خود در لیگ آزادگان، 3 برد و 2 تساوی کسب کرده بودند و همین نتایج خوب سبب گردید تا ضمن فاصله گرفتن از انتهای جدول، با روحیه بالا به دنبال پیروزی در بازی خانگی امروز خود باشند.

در سمت مقابل نیز استقلال ملاثانی هفته قبل توانسته بود پس از 4 شکست متوالی در لیگ آزادگان و جام حذفی و 9 هفته ناکامی در رسیدن به پیروزی، از سد سایپا عبور کند و به اوضاع خود سر و سامان ببخشد با این حال و روی کاغذ شانس شمس آذر برای پیروزی بیشتر بود.

اما اتفاقات فوتبالی در این دیدار به سود قزوینی ها پیش نرفت و این استقلال ملاثانی بود که در دقیقه 76 توسط رضا رضایی و از روی نقطه پنالتی به گل رسید. روی صحنه خطای پنالتی اعتراضات شدیدی از سوی تیم میزبان صورت گرفت و تصمیم داور مبنی بر اعلام خطای پنالتی سختگیرانه به نظر می رسد. استقلال ملاثانی توانست تا دقیقه 93 نیز این پیروزی را حفظ کند اما یک سوت عجیب از سوی داور مسابقه بازی را به جنجال کشاند.

 

در این لحظه پاس در عمق عسگری به محمدمهدی دانشی رسید و او روی تکل مدافع استقلال ملاثانی درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. تصاویر تلویزیونی نشان می داد که مدافع ملاثانی توپ را زده و به نظر داور مرتکب اشتباه شده است. لفته حمیدی نیز از روی نیمکت استقلال اخراج شد تا بالاخره در دقیقه 90+9 پوریا سرآبادانی از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر رساند تا این بازی جنجالی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان برسد.

 

با این تساوی استقلال ملاثانی 11 امتیازی شد و در رتبه شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند. شمس آذر نیز 14 امتیازی شد و به رتبه یازدهم سقوط کرد.

 

دیدگاه‌ها