کد خبر : 1801688 | 11 دی 1400 ساعت 17:00 | 73K بازدید | 12 دیدگاه

جنجال در لیگ یک

خنده گزارشگر به پنالتی عجیب هفته!

اعلام پنالتی عجیب و غریب به سود شمس آذر قزوین، باعث خنده گزارشگر تلویزیون این استان شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی فاصله زیادی تا کسب یک پیروزی ارزشمند و خارج از خانه نداشت. ابراهیم اشکش سرمربی محروم استقلال روی سکوهای استادیوم آرام و قرار نداشت تا اینکه در واپسین ثانیه های بازی یک تصمیم بحث برانگیز از سوی داور مسابقه باعث جنجال در بازی شد.

 

در حالیکه 5 دقیقه زمان تلف شده برای نیمه دوم اعلام شده بود، در دقیقه 90+4 شمس آذر در زمین حریف صاحب یک توپ شد. عباس عسگری با پاسی در عمق محمد مهدی دانشی را راه انداخت و پیش از آنکه این بازیکن صاحب توپ شود، مدافع استقلال ملاثانی با تکلی خوب توپ را از مقابل پای بازیکن شمس آذر دفع کرد و در ادامه دانشی نیز درون محوطه جریمه تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد.

 

اما در این صحنه محمدرضا مهرگان داور مسابقه که از صحنه هم دور بود، در سوت خود دمید و یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد. تصمیمی که با اعتراض شدید استقلالی ها نیز همراه شد و داور مسابقه در ادامه لفته حمیدی مربی ملاثانی را نیز از روی نیمکت اخراج کرد.

 

1678857

 

1678858

 

1678859

 

1678860

 

1678861

 

1678862

 

در حالیکه گزارشگر شبکه استانی قزوین خواستار پخش تصویر آهسته این تصمیم جنجالی شده بود، در پخش دوباره صحنه سرنگونی دانشی مشخص شد که خطایی رخ نداده و گزارشگر شبکه قزوین نیز با خنده های جالب توجه گفت: انصافا به نظر نمی آید پنالتی باشد و احتمالا داور قصد داشته است صحنه قبلی را جبران کند.

منظور گزارشگر بازی روی صحنه گل استقلال ملاثانی است که آنجا نیز داور بازی در تصمیمی سختگیرانه یک خطای پنالتی به سود این تیم اعلام کرده بود. صفحات رسمی باشگاه استقلال ملاثانی در شبکه های اجتماعی نیز با انتشار ویدیویی از این صحنه و اشاره به خنده های گزارشگر بازی نوشت: وقتی گزارشگر شبکه قزوین هم با حالت خنده پنالتی داور در دقیقه ۹۳ را به سخره می گیرد و در تعجب این صحنه می ماند...

 

به هر شکل تصمیم محمدرضا مهرگان داور مسابقه باعث وقفه چند دقیقه ای در این بازی شد و او برای دقایقی با کمک خود حامد تازه پور مشغول مشورت بود که بازیکنان دو تیم و حتی برخی از نیمکت نشینان نیز راهی آن نقطه از زمین شدند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

 

در نهایت و در دقیقه 99 این پارسا آزادپور بود که ضربه پنالتی را به سمت دروازه استقلال ملاثانی زد و در حالیکه علی اکبر آهکی گلر استقلال مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، اما این ضربه وارد دروازه شد و گل تساوی شمس آذر به ثمر رسید. در هنگام شروع مجدد بازی، بازیکنان دو تیم با یکدیگر نیز درگیر شدند و این بازی جنجالی در نهایت و پس از 101 دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید.

دیدگاه‌ها