کد خبر : 1801728 | 11 دی 1400 ساعت 19:32 | 31.7K بازدید | 11 دیدگاه

آفرهای قرارداد نادری برای کورتریک فعال نشده است

سید مجید صدری توضیحاتی در خصوص ادعای باشگاه بلژیکی به منظور دریافت آپشن‌های قرارداد محمد نادری ارائه داد.

 آفرهای قرارداد نادری برای کورتریک فعال نشده است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته خبری مبنی بر بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان به خاطر شکایت باشگاه کورتریک بلژیک به منظور دریافت آپشن‌های قرارداد محمد نادری در پرسپولیس منتشر شد که در آستانه آغاز نقل و انتقالات زمستانی موج نگرانی را بین هواداران سرخپوشان ایجاد کرد.

 

صدری درباره این که آیا پرونده محمد نادری باعث بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس می‌شود یا نه؟ گفت: این پرونده برای بیش از دو سال پیش است. زمانی که باشگاه پرسپولیس به صورت قرضی نادری را از باشگاه بلژیکی گرفت، قرار نبود پولی پرداخت شود. در قرارداد نادری دو شرط وجود داشت. یکی از آن‌ها این است که اگر این بازیکن در ۶۵ درصد بازی‌های پرسپولیس حضور داشته باشد، ۵۰ هزار یورو باید پرداخت شود و دیگر این که اگر باشگاه پرسپولیس با حضور این بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رفت، باید ۵۰ هزار یوروی دیگر به باشگاه بلژیکی می‌دادیم. آن گونه که اطلاع دارید محمد نادری بعد از حضورش در پرسپولیس مصدوم شد و این موضوع باعث شد در ۶۵ درصد بازی‌ها نباشد. ما به این موضوع اعتراض داریم.

 

صدری در این خصوص ادامه داد: زمانی که ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافتیم، نادری در تیم ما حضور نداشته و در تیم رقیب بوده است. رای فیفا در ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) به باشگاه ابلاغ شده است. ما هم دوم آذرماه درخواست ارائه شرح تفصیلی رای نادری را کردیم و منتظر جوابیه فیفا هستیم تا درباره این پرونده اقدام کنیم.

دیدگاه‌ها