کد خبر : 1801801 | 12 دی 1400 ساعت 11:56 | 4.8K بازدید | 5 دیدگاه

درخواست کاپیتان فجر از هواداران؛ صبور باشید

حمید نعمتی کاپیتان فجر سپاسی که به دلیل مصدومیت در بازی های اخیر فجر سپاسی حاضر نبود از طرفداران تیم تقاضا کرد کمی حوصله و صبوری به خرج دهند.

درخواست کاپیتان فجر از هواداران؛ صبور باشید 

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید: ما هفته هایی ابتدایی را خوب شروع کردیم اما واقعیت این است که این روند ادامه پیدا نکرد و این به دلیل مصدومیت بازیکنان اصلی تیم بود. یکی از بازیکنانی هم که آسیب دید من بودم. از ناحیه کمر و دوران نقاهت خود را سپری می کنم. دست سرمربی تیم بسته بود و به جوان ها میدان داد تا بازی ها ادامه پیدا کند. جوانانی که خوب هستندو به همین بهانه پیراهن تیم فجر سپاسی را برتن کرده اند اما نیاز به زمان دارند که همه ایده های کادر فنی را در زمین پیاده کنند و قطع به یقین با فرصت هایی که نصیب آنها می شود در آینده تبدیل به بازیکنان بهتری می شوند. 

 

کاپیتان فجر ادامه داد: من از هواداران خونگرم و متصب فجر سپاسی می خواهم صبوری به خرج دهند. با اضافه شدن بازیکنان مصدوم شرایط تیم دربازی های پیش رو بهتر خواهد شد. ضمن اینکه باشگاه این فرصت را دارد در آینده و با نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کند و نقاط ضعفش را پوشش دهد. ما بعد از 8 سال به لیگ برتر برگشته ایم و با توجه به شرایط موجود عملکرد قابل دفاعی داشتیم و یقین دارم با صبوری تماشاگران و انرژی مثبتی که می فرستند شرایط تیم بهتر خواهد شد و به جایگاه بهتری در جدول رده بندی دست پیدا خواهد کرد. به خصوص که مدیران تصمیم گیرنده در باشگاه هم در تلاش هستند که شرایط فنی تیم بهتر شود و همه این ها بدین معنی است به تیم جای امیدواری وجود دارد. از همه مهمتر تیم زمانی نیاز به حمایت دارد که امتیاز از دست می دهد.

دیدگاه‌ها