کد خبر : 1801816 | 12 دی 1400 ساعت 13:13 | 31.2K بازدید | 15 دیدگاه

وقایع‌نگاری در پایان یک سال درخشان؛

مهدی طارمی؛ 2021 بماند به یادگار! (عکس)

مهدی طارمی، ستاره گلزن و ایرانی پورتو 2021 را سالی خاطره انگیز برای خود توصیف کرد.

به گززارش "ورزش سه"، اگرچه مهدی طارمی در سال 2021 روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه کرد، اما او در اغلب ماه های این سال میلادی عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی ایران و باشگاه پورتو داشته و نقش مهمی در نتایج ایفا کرد. تیم ملی ایران در ابتدای سال 2021 فاصله ای تا حذف از مرحله اول مقدماتی نداشت، اما درخشش مهدی طارمی و دیگر ستاره های این تیم باعث فرار آنها از این مهلکه شد.

 

در ادامه تیم ملی ایران در مرحله دوم نمایش فوق العاده ای داشت و حالا مهدی طارمی و دیگر بازیکنان می توانند خیلی زود و در همان هفته های ابتدایی سال 2022، سومین صعود متوالی به جام جهانی را جشن بگیرند.

 

اما مهدی طارمی در رده باشگاهی نیز فوق العاده ظاهر شد. فصل گذشته پورتو فاصله ای تا صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نداشت و گل تاریخی و فراموش نشدنی مهدی طارمی با ضربه برگردان مقابل چلسی یکی از نامزدهای دریافت جایزه پوشکاش است.

 

این ملی پوش ایرانی در مجموع با لباس پورتو 20 بار موفق به گلزنی شده و بالاتر از رقبای خود یعنی صفروویچ (19)، پدرو گونزالوس (17) و داروین نونیز (17) دروازه حریفان را باز کرد. البته گرچه مهدی طارمی در روزهای پایانی 2021 کمی دچار افت شد، اما در نهایت این سال میلادی با گلزنی مقابل بنفیکا به اتمام رسید.

 

1679079

 

حالا مهدی طارمی در صفحه خود در توصیف سال 2021 نوشت: "بیشترین گل زده در لیگ پرتغال در سال ۲۰۲۱، بیشترین پاس گل در لیگ پرتغال در سال۲۰۲۱، بیشترین گل زده در بین لژیونرها در سال۲۰۲۱. تشکر میکنم از خانواده ام ،همه دوستان و طرفدارانی که در این راه همراه من بودند که بتوانم این موفقیت را به دست بیاورم؛ بماند به یادگار."

دیدگاه‌ها