کد خبر : 1801827 | 12 دی 1400 ساعت 14:35 | 4.3K بازدید | 5 دیدگاه

قرعه سخت اعتماد به نفس بازیکنانم را بالا برد؛

عنایتی: ثابت می‌کنیم با تلاش نتیجه گرفته‌ایم

سرمربی تیم هوادار می‌گوید قرعه سخت این تیم در لیگ برتر باعث کاهش استرس بازیکنان شده است.

عنایتی: ثابت می‌کنیم با تلاش نتیجه گرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی در خصوص این بازی گفت: مطنئنا بازی بسیار سختی برای ماست. مقابل تیمی بازی داریم که شخصیت بسیار خوبی دارد و همینطور تجربه بسیار خوبی هم در لیگ دارد. بازی های این تیم را دنبال کرده‌ایم و روند رو به رشدی داشتند و می‌دانیم فردا بازی سختی مقابل این تیم داریم.

 

او ادامه داد: تمام کارهایی باید طول هفته انجام می‌دادیم انجام دادیم و با بچه ها صحبت کردیم‌. فشردگی مسابقات باعث می‌شود ما نتوانیم کارهای تاکتیکی انجام بدهیم و مجبوریم بیشتر ریکاوری کنیم و جلسه بگذاریم و صحبت کنیم ولی مصمم هستیم که فردا بازی خوبی را انجام بدهیم. می‌دانیم شرایط جدول چگونه است. درست است که در چند هفته اخیر با بازی های خوب نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم ولی می‌دانیم این نتایج در جدول شکننده است و باید با تمام توان و تمرکز بازی کنیم و امتیاز خانگی خودمان را بگیریم. همه چیز برای یک بازی خوب آماده است. انشاالله کسانی که بازی را می‌بینند شاهد بازی خوبی باشند و ما بتوانیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.


عنایتی در باره نتایج خوب نساجی و بازیکنان با تجربه این تیم پیام کرد: ما نساجی را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آنها را کامل بررسی کردیم و به بچه ها گوشزد کردیم. می‌دانیم نساجی تیم خطرناکی است و هم به لحاظ فوتبالی و هم به لحاظ بار تجربه ای تیم خوبی هستند. بودن مسعود شجاعی در آن تیم یک بار روانی برای هر تیمی دارد. ما با یک شرایط خاص و انگیزه خوب می‌رویم که از یک بازی خانگی نتیجه خوبی بگیریم. حریف کاملا قابل احترام است ولی انگیزه ما بالاتر است و می‌خواهیم ثابت کنیم نتایجی که گرفته‌ایم با تلاش بوده و انشاالله فردا در بازی با تلاشی که بچه ها انجام می‌دهند این را نشان می‌دهیم.

 

عنایتی درباره مشکل تیم هوادار پیرامون زمین و اینکه تیمش در فصل جاری نتوانسته در تهران میزبان باشد توضیح داد: شرایط سخت است و بارها گفته‌ام اصلا نمی‌تواند برای لیگ برتر فوتبال ما جالب باشد. امیدوارم که شرایطی ایجاد شود که همه بتوانند زمین های خوبی را در اختیار داشته باشند و به غیر از مسائل فنی به چیزی فکر نکنند. دغدغه اصلی بیشتر تیم های لیگ ما مساله زمین و نرم افزار و سخت افزار است که اصلا برای فوتبال ما وجهه خوبی ندارد ولی در تهران ما صحبت هایی را انجام دادیم و جلسات متعددی را داشتیم که انشاالله بتوانیم از نیم فصل دوم در تهران شرایط را مهیا کنیم و زمینی را در اختیار بگیریم تا بتوانیم از شرایط میزبانی‌مان بهتر استفاده کنیم. من تشکر می‌کنم از دوستان خوبم در استان البرز که با این شرایطی که ما داشتیم قبل کردند بازی هایمان را به آنجا ببریم و امیدوارم شرایط مهیا شود که نیم فصل دوم بتوانیم در تهران میزبان حریف هایمان باشیم.

 

1679106

 

 

او در خصوص قرعه سخت لیگ برای هوادار عنوان کرد: قرعه خیلی تاثیرگذار است؛ مخصوصا برای تیم ما که از یک دسته پایین تر به لیگ برتر آمده بود. بین تیم ها سخت ترین قرعه به تیم ما خورد. ما می‌توانیم از دو جنبه به این موضوع نگاه کنیم. ما توانستیم در ۶-۷ بازی که قرعه سخت داشتیم ثابت کنیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و حریف دست و پا بسته ای نیستیم ضمن اینکه اعتماد به نفس بازیکنانمان هم بالا آمد و بازی های بعدی را خیلی راحت تر و بدون استرس بازی کردیم. خوب بود که قرعه آسان تر می‌بود اما نباید به گذشته برگردیم. ما رو به جلو هستیم و تلاش می‌کنیم شرایط را در جدول برای خودمان بهتر کنیم.

 

سرمربی تیم هوادار درباره غایبان این تیم برابر نساجی توضیح داد: چند بازیکن مصدوم ما به این بازی می‌رسند و فکر می‌کنم فقط آقای طرحانی را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشته باشیم و بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

 

عنایتی در واکنش به عملکرد خوب خط دفاعی تیمش هم گفت: ما ساختار دفاعی داریم. خط دفاعی مختص به دروازه بان و ۳-۴ بازیکنی که در دفاع هستند، نیست. از جلو در کار دفاعی خوب عمل می‌کنند و مطمئن باشید شرایط خط حمله ما هم بهتر خواهد شد. چند هفته ای بود که ما حداقل ۳-۴ مهره خط حمله‌مان را نداشتیم؛ بازیکنان باتجربه ای که می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند. ضمن اینکه ما در موقعیت سازی فوق العاده خوب بودیم. نمی‌خواهم اسم بدشانسی یا کم شانسی را بگذارم چون اصلا واژه درستی نیست. شاید استرس داشتیم و روی استفاده کردن از موقعیت ها کم دقت بودیم ولی مطمئنا با اضافه شدن بازیکنان با تجربه بتوانیم از فرصت هایمان هم بیشتر استفاده کنیم.


وی در مورد شرایط مالکیت و مدیریتی باشگاه اظهار داشت: همه چیز عالی است و یک درک فوق‌العاده خوب بین من و مدیریت است. دوستان من را می‌شناسند و من هم شناخت کامل در این چند ماه پیدا کردم از دوستانم. فوق‌العاده منطقی و فوتبالی هستند و این می‌تواند کار ما را راحت تر کند. همه چیز مهیاست. انشاالله بتوانیم با یکدیگر کارهای بزرگی انجام بدهیم.

 

عنایتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قصد تقویت تیم در نیم فصل را دارند یا با بازیکنان فعلی ادامه می‌دهند، بیان کرد: ما سال قبل هم بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم ولی تفکر من تک مهره و ستاره محور نیست و می‌گویم اگر یک تیم ۲۴-۲۵ بازیکن در اختیار داشته باشد مطمئنا موفق می‌شود چون در طول فصل ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شما پیش بینی نکرده باشی و اگر بازیکنی از دست بدهی که خیلی برای تیمت مهم باشد مطمئنا شما ضربه خواهی خورد. با وقتی با بازیکنان قرارداد بستیم گفتیم که جزو بازیکنان اصلی ما هستند و الان هم فشردگی لیگ طوری است که شما مجبور هستی به بعضی بازیکنان را در بعضی بازی ها استراحت بدهی چون اگر این کار را نکنی آسیب می‌بینند. خدا را شکر ما نه ذخیره داریم و نه فیکس. خود بچه ها هم کاملا به این موضوع آگاه هستند و می‌دانند باید تمام توانشان را در تمرین بگذارند تا بتوانند در ارنج یازده نفر باشند و خدا را شکر این اتفاق در تیم ما رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها