کد خبر : 1801830 | 12 دی 1400 ساعت 14:47 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور این بحران را پشت سر خواهد گذاشت؛

الهامی: باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید سفرهای مداوم بازیکنان و کادر فنی تیم را در روزهایی که لیگ به صورت فشرده برگزار می شود، به شدت خسته کرده است.

الهامی: باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار برابر هوادار اینطور حرف هایش را آغاز کرد: باید تبریک جانانه به اقای عنایتی بگویم. نشان داد مربی توانمندی است و در ادامه راه قطعا موفق خواهد شد. تیم بسیار خوب، منظم و با ریتم بالایی دارد و قطعا فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.


او سپس در مورد تیم خودش نیز صحبت کرد و گفت: ما هم شرایط خیلی خوبی داریم. تیممان در جایگاه مناسبی است و می خواهیم روندمان را ادامه بدهیم. هفته قبل مستحق پیروزی بودیم ولی نتیجه مساوی بود. بچه ها می دانند که فردا باید جسور و جنگنده بازی کنند. قطعا کار سخت خواهد بود. کیفیت تیم ها به هم نزدیک شده و فشردگی بازی ها همه تیم ها را به چالش مصدومیت و محرومیت برده و این کار را برای همه تیم ها سخت کرده است. باید از کوچکترین فرصت ها استفاده کنیم و بچه ها می دانند باید در بازی فردا تمرکز لازم را داشته باشند تا دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.


اولین سوال از الهامی در مورد کم دقتی تیمش در به ثمر نشاندن ضربات نهایی بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: یکی از دلایلش مربوط به تغییر استادیوم است. وقتی یک تیم میزبان است، میزبانی فقط به خاطر تماشاگر نیست و به خاطر زمین هم هست و بازیکن وقتی توپ روی سرش می آید هم می تواند تشخیص بدهد کجای زمین است. ما در بازی قبلی نه میهمان بودیم و نه میزبان و حتی یک تمرین هم نکرده بودیم. نمی دانم حالا نفت مسجد سلیمان در آن زمین بازی کرده بود یا نه. در مشهد هم همین شرایط را خواهیم داشت. ما حداقل اگر یک بازی هم در زمین امام رضا انجام می دادیم، می توانستیم برای دومین مرتبه به این زمین برویم. ما اصلا بازی نکردیم و ذوب آهن در مشهد با شهرخودرو بازی کرده وشناخت بیشتری از زمین دارد. پس شرایط زمین فقط میزبانی نیست. ما هر هفته در سفر هستیم و فردا اولین هفته ای است که سفر نمی کنیم.

 

1679104

 


از ساکت الهامی در رابطه با شرایط هوادار پرسیده شد که آنها هم میزبانی مشخصی ندارند که سرمربی نساجی مازندران در واکنش به این سوال  عنوان کرد: هوادار حداقل وقتی میزبان است در کرج بازی می کند. درست است که آنجا تمرین نمی کنند ولی چندمین بازی است که آنجا برگزار می کنند و قطعا آنها شرایط بهتری از ما دارند ولی ما مجبوریم با این شرایط بجنگیم و یک مقدار فشردگی بازی ها کار را سخت کرده است. یک مقدار هم فشردگی بازی ها کار را سخت کرده. مصدومیت و محرومیت تمام تیم ها را اذیت می کند ولی ما قابل قیاس با تیم هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، فولاد، مس رفسنجان که بالای سر ما هستند، نیستند. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم تا تیمی با شخصیت را در نیم فصل دوم داشته باشیم تا تمام تیم ها به ما احترام بگذارند.
سرمربی نساجی مازندران در مورد اینکه آیا از این همه سفر خسته نشده اند، اضافه کرد: ببینید خستگی که دارد ولی وقتی هواداران را می بینم و انرژی هایی که به ما می دهند، خستگی از تنمان می رود. من به عشق هواداران مانده ام. آرزویم این بود که در ورزشگاه وطنی و مقابل هواداران بازی کنیم که نشد. حالا امیدوارم فصل بعد این اتفاق رخ بدهد.


از ساکت الهامی در رابطه با شانس تیمش برای کسب سهمیه پرسیده شد و اینکه آیا ممکن است تیمش با تقویت در نیم فصل دوم به آسیایی شدن فکر کند که او در واکنش به این سوال بیان کرد: این شرایطی که الان هست، تمام تیم ها برای خودشان جایگاهی را ترسیم می کنند که بازی به بازی است. ما در بازی فردا برای بردن می رویم. قطعا همه تیم ها بهترین را می خواهند و ما هم می خواهیم بهترین باشیم. قول نمی دهم که دنبال سهمیه اسیایی باشیم، ولی قول می دهم که دنبال یک بازی خوب در دیدار با هوادار باشیم.

 


سوال پایانی درباره شرایط این روزهای تراکتور بود و الهامی سرمربی سابق این تیم اینطور به آن واکنش نشان داد: در مورد مسائل فنی نمی توانم درباره تراکتور صحبت کنم. چون این تیم مربی دارد و مربی خیلی خوبی دارد. این شرایط برای هر تیمی ممکن است رخ بدهد. فوتبال فراز و نشیب دارد. فکر می کنم تراکتور این بحران را پشت سرخواهد گذاشت و من فقط می توانم برای آنها آرزوی موفقیت بکنم، چون تمام فکر و ذکرم در حال حاضر نساجی مازندران است.

دیدگاه‌ها