کد خبر : 1801879 | 12 دی 1400 ساعت 18:31 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پروژه بازگشت رضازاده با سرپرستی انوشیروانی کلید خورد

صدای پای مخالفان مرادی در وزنه برداری!

در حالی که هنوز علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری حضور دارد، از راهروهای وزارت ورزش شایعات زیادی پیرامون آینده این فدراسیون به گوش می رسد.

صدای پای مخالفان مرادی در وزنه برداری!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات نزدیک به واقعیت در روزهای اخیر حکایت از عزم وزارت ورزش برای تغییرات در فدراسیون وزنه برداری دارد. علی مرادی که تیرماه سال 98 برای دومین دوره متوالی به عنوان رییس انتخاب شد، با 33 سال خدمت همچنان در راس فدراسیون وزنه‌برداری حضور دارد، اما گویا وزارت ورزش به همین بهانه می‌خواهد تغییراتی را در این فدراسیون المپیکی به وجود بیاورد. 


علی مرادی قبل از حضور تیم ملی وزنه برداری در مسابقات جهانی از وزارت ورزش درخواست کمک کرد و با پاسخ منفی سجادی مواجه شد. همین مساله باعث شد تا بعد از نایب قهرمانی تیم ملی ایران در جهان، ملی پوشان از کمبود امکانات اردویی و استرس قبل از اعزام گلایه کنند و نوک پیکان انتقادات به سوی وزارت ورزش برود.


گویا این اتفاقات کار دست مرادی داده و سجادی قصد دارد بازنشستگی او را ابلاغ کند تا در ابتدا یک سرپرست برای فدراسیون تعیین شده و سپس انتخابات برگزار شود.


سجاد انوشیروانی که رقیب اصلی مرادی در انتخابات اخیر بود و نایب قهرمانی المپیک لندن را هم در کارنامه دارد، گزینه اصلی سرپرستی فدراسیون وزنه برداری است. البته از سوی دیگر گفته می شود پروژه اصلی برای بازگشت حسین رضازاده استارت خورده و رکورددار سابق دسته فوق سنگین جهان قصد دارد بعد از چند سال بار دیگر برای ریاست فدراسیون وزنه برداری آستین ها را بالا بزند.


البته که رضازاده نیز در دوران ریاست خود منتقدان زیادی داشت و خیلی‌ها حتی کاهش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک 2020 توکیو را مربوط به دوپینگ های پرتعداد دوران ریاست او می دانستند. 


به هر حال باید نشست و دید وزارت ورزش چه تصمیمی در خصوص مرادی مدتی بعد از نایب قهرمانی وزنه برداری ایران در جهان می گیرد و چه کسی در آینده ریاست این فدراسیون بااهمیت را در دست خواهد داشت.

دیدگاه‌ها