کد خبر : 1801881 | 12 دی 1400 ساعت 18:42 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

بچه‌هایم بیشتر از توانشان گذاشته‌اند؛ 

قلعه‌نویی: با توجه به اتفاقات، فقط برد می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید تیمش با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، در هر بازی به دنبال سه امتیاز مسابقه است.

قلعه‌نویی: با توجه به اتفاقات، فقط برد می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خیلی خوشحالم که در شهر اولین ها هستم. شهر با معرفت ها. شهر خوب ها و امیدوارم که همه ایران اولین ها باشند.


او سپس با اشاره به جریان بازی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. الان هر بازی برای ما با توجه به اتفاقاتی که برایمان رخ داده، حکم فینال را دارد. یقینا مقابل تیمی بازی می کنیم که آنها هم تمام افکارشان فوتبال بازی کردن است. کادر خوبی دارند. آقای کمالوند مربی خوبی است.


بخش بعدی صحبت های قلعه نویی با توجه به بارندگی در مسجد سلیمان در مورد شرایط زمین بهنام محمدی بود و در این مورد گفت: امیدوارم شرایط آب و هوایی و کیفیت زمین اجازه بدهد بازی خوبی انجام بدهیم. ما هنوز دنبال بازی هجومی و سه امتیاز هستیم. در بازی های قبلی نشان دادیم که چه در شهر خودمان و چه بیرون از خانه به دنبال سه امتیاز هستیم.


در بخش پایانی نیز امیرقلعه نویی از شاگردانش تشکر کرد و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: از تک تک بچه ها تشکر می کنم که با توجه به شرایط و مشکلاتی که هست، بیش از توانشان زحمت می کشند و این برای ما مهم است. ان شاالله فردا بازی خوبی باشد که سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها