کد خبر : 1801896 | 12 دی 1400 ساعت 19:27 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

نام سه بازیکن کرونایی لیورپول فاش شد

باشگاه لیورپول نام سه بازیکن غایب خود برابر چلسی به علت ابتلا به کرونا را فاش کرد.

نام سه بازیکن کرونایی لیورپول فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر، روبرتو فیرمینو و جوئل ماتیپ، سه بازیکن مبتلا شده مرسی سایدی ها به بیماری کرونا بوده و بازی امشب لیورپول مقابل چلسی در لیگ برتر را از دست می دهند. همچنین دیروز اعلام شد که تست یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، نیز مثبت اعلام شده و او نیز بازی امشب را از دست خواهد داد.

 

1679197

 

پپ لیندرز، دستیار کلوپ در استمفورد بریج هدایت لیورپول را از لب خط بر عهده می گیرد. این اخبار ضربه سنگینی به لیورپول در آستانه دیدار حساس در کورس قهرمانی در جدول لیگ برتر است. لیورپول در حال حاضر 12 امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین داشته و برای ادامه شرکت در رقابت برای عنوان قهرمانی باید در استمفوردبریج به برتری دست یابد.

 

جالب اینجاست یورگن کلوپ در نشست خبری خود پیش از این دیدار علیرغم اعلام این خبر مدعی شد نامی از سه بازیکن مبتلا به کرونا نمی برد و حالا ساعتی قبل باشگاه لیورپول اعلام کرد آلیسون بکر، روبرتو فیرمینو و جوئل ماتیپ در مسابقه حساس امشب غایب هستند. البته در اردوی چلسی نیز شرایط چندان مساعد نیست و بسیاری از ستاره های تیم توماس توخل به علل مختلف از جمله مصدومیت نمی توانند این تیم را در بازی برابر لیورپول یاری کنند.

دیدگاه‌ها