کد خبر : 1801897 | 12 دی 1400 ساعت 19:27 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

باید صبورتر باشیم تا در خانه برنده شویم؛

تارتار: با شکست فجر، به بالای جدول خواهیم رسید

مهدی تارتار می‌گوید پیروزی در مقابل فجرسپاسی این تیم را به رقابت بالای جدول اضافه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی در مورد این مسابقه گفت: من فکر می‌کنم این یکی از مهمترین بازیهای ما خواهد بود. تیم فجر قابل احترام است و اگر ما بتوانیم فردا پیروز میدان باشیم، در ادامه با تیمهای بالای جدول رقابت خواهیم کرد و در غیر این صورت، دوباره باید سختی بکشیم و با تیمهای پایین جدول رقابت کنیم. بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود و بازیکنان ما کاملا به این موضوع واقف هستند.

 

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: امیدوارم با کسب سه امتیاز شرایطمان را بهتر کنیم و می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم. فجر از تیمهایی است که با برنامه بازی می‌کند و روی زمین می‌تواند پله پله جلو بیاید و تیم مقابل را اذیت کند. تا حدودی توانستیم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم. چون زمان نیست و باید بیشتر با فیلم و آنالیز حریف کار را جلو ببریم. امیدوارم بازی خوبی از جناح هر دو تیم شاهد باشیم و برنده بازی ما باشیم.

 

 

 

1679259

 

 

تارتار با اشاره به برنامه اش برای خط حمله توضیح داد: به هر حال ما زمان زیادی نداریم که بتوانیم کار تاکتیکی زیاد انجام بدهیم و بیشتر سعی می‌کنیم از نظر ذهنی بازیکنان را آماده کنیم. مهم کیفیت بازیهای ماست و حتی جلوی پرسپولیس هم می‌توانستیم دست پر بیرون بیاییم. مهم این است که موقعیت خلق کنیم و در این صورت مشکلاتمان به حداقل خواهد رسید. امیدوارم فردا این نقص را برطرف کنیم و باید بگویم که کم کم ترکیب را بیشتر و بهتر می‌شناسیم.

 

او درباره نتایج نامطلوب ذوب اهن در خانه گفت: من فکر می‌کنم در خانه باید یک مقدار صبورتر بازی کنیم. دوست داریم سریع به گل برسیم و به همین خاطر دچار اشتباهاتی می‌شویم. گلهایی که در خانه خوردیم به خاطر عجله برای گلزنی بوده است. این مسئله به ما ضربه زده و ما نکاتی را به بچه‌ها گوشزد کردیم و تمرینات را برای این نکته انجام دادیم.

 

وی در مورد غایبان تیمش اظهار داشت: خداراشکر همه بچه‌ها سالم هستند و محروم نداریم.

دیدگاه‌ها