کد خبر : 1801902 | 12 دی 1400 ساعت 19:42 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

کمالوند: هواداران چهره جدیدی از نفت خواهند دید

کمالوند، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید این تیم قرار است روند موفقیت‌هایش را ادامه دار کند و در نیم فصل دوم هم شرایط برایشان بهتر خواهد شد.

کمالوند: هواداران چهره جدیدی از نفت خواهند دید

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی فردا برای دو تیم از هر نظر بازی مهمی است و تیم ما دو، سه هفته است که روی نوار موفقیت حرکت می‌کند و بعد از برد در جام حذفی توانستیم از دو بازی لیگ چهار امتیاز بگیریم. بچه‌ها از روحیه خوبی برخوردار هستند ولی ما چون فصل بدنسازی را به طور کامل از دست دادیم هر بازی دو بازیکن‌مان نبودند و اوج این اتفاق فرداست که پنج بازیکن‌مان را نداریم و بازیکنانی که در طول این دو هفته بازیکن اصلی ما بودند را نمی‌توانیم استفاده کنیم. 

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: امیدوارم با تلاش بچه‌ها، دعای خیر هواداران و به لطف خدا بتوانیم موفقیت‌هایمان را ادامه دهیم. قبلا هم گفته بودم این تیم فرصت می‌خواهد و مشخص هم بود چون ما بدون هیچ بازی تدارکاتی وارد مسابقات شده بودیم زمان می‌برد که حتی به ترکیب اصلی برسیم ولی از همان تیم هفته گذشته که به آن خوبی بازی کردیم پنج نفر را در اختیار نداریم و این آسیب دیدگی‌ها هم به دوران بدنسازی برمی‌گردد. فکر می‌کنم بچه‌های ما نشان داده‌اند که تغییرات بنیادی در تیم ایجاد شده و تیم حریف هم بسیار قدرتمند است که سرمایه گذاری خیلی خوبی کرده و دارای مربی باهوش و توانمندی است ولی به هر صورت ماهم در زمین خودمان هستیم و امیدوارم از این امتیاز استفاده کنیم.

 

کمالوند ضمن تشکر از هواداران‌شان قول مهمی به آنها داد و گفت: جا دارد تشکر ویژه از هواداران کنم که با انرژی مثبتی که به ما می‌دهند ما را به تلاش بیشتر وادار می‌کنند. هفته گذشته اتفاق خوبی افتاد و دیدم شش، هفت تا از هواداران خوب‌مان تا اصفهان آمدند تا از نزدیک بچه‌ها را ببینند و تشویق کنند. واقعا هواداران‌مان بدانند ما با عشق و جان‌مان برایشان بازی می‌کنیم و مطمئن باشند در این چند بازی باقی‌مانده تا نیم فصل و همچنین در نیم فصل دوم چهره‌ای متفاوت از نفت مسجد سلیمان خواهند دید. همانطور که در این دو سه هفته هم نوع فوتبال ما تغییر کرده بود. همچنین با صحبت‌هایی که باشگاه انجام داده قرار است دو، سه بازیکن در نیم فصل جذب شوند تا شرایط از این هم بهتر شود.

دیدگاه‌ها