کد خبر : 1801905 | 12 دی 1400 ساعت 19:45 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولین هدفمان ثبات در لیگ برتر است؛

کلانتری: فجر و ذوب‌آهن شرایط نسبتا مشابهی دارند

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز می گوید با رفع مصدومیت مهاجمان، مشکل گلزنی تیمش رفع خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن در اصفهان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خوشحالم که در خدمتتان هستیم. امیدوارم آمدنمان به اینجا دوستی هایمان را بیشتر کند و این ارتباطات اصفهان و شیراز بیشتر شود و برای بهبود شرایط فوتبال راهگشا باشد.


او سپس در مورد شرایط فنی مسابقه حرف هایش را ادامه داد و گفت: دو تیم شرایط نسبتا مشابهی دارند. با شناختی که از تیم ذوب آهن و مربی عزیزش داریم، بازی هایشان را در هفته های اخیر پیگیری کردیم و نوید یک بازی خوب را می دهد. این بازی برای هر دو تیم حساس است. می تواند تماشاگر پسند و تاکتیکی باشد. هر دو تیم به دنبال این هستند تا از روزنه ها برای رسیدن به گل استفاده کنند، به نظرم در عین حال بازی سخت و پیچیده ولی در عین حال زیبا از کار می آید که هر تیمی تلاش و کوشش کرد و از موقعیت هایش استفاده کرد، می تواند سه امتیاز بازی را بگیرد.

 

 

 

1679260

 


او ادامه داد: بالاخره فوتبال بالا و پایین دارد. اینقدر تجربه داریم که با شرایطی که برای تیم هایمان ایجاد می شود، نقاط ضعف را پیدا کنیم تا شرایط بهتری را رقم بزنیم و در این مسیر هواداران، بازیکنان، مدیریت و مسئولان استانی دست به دست هم داده اند تا شرایطمان روز به روز بهتر شود.


از کلانتری در رابطه با وضعیت بخش تهاجمی تیمش پرسیده شد و اینکه از چه بازیکنانی در این منطقه استفاده خواهد کرد: بستگی به شرایط دارد. باید ببینیم وضعیت چطور است. تمام تیم ها دوست دارند گل بزنند. اگر شرایط اجازه بدهد، از تمام بازیکنانی که می توانند در فاز حمله به تیم کمک کنند، استفاده خواهیم کرد.


سوال دیگری در رابطه با گل نزدن فجرشهید سپاسی در بازی های اخیر بود و او با اشاره به داوری به این سوال پاسخ داد: از کلانتری در رابطه با  خیلی روی این مسئله با مستندات صحبت کرده ام. درست است که در چند بازی گذشته به گل نرسیده ایم ولی به محوطه جریمه حریف وارد شده ایم و کارشناسان اعلام کرده اند که هفت امتیاز ما از دست رفته است. وقتی با تیمی به بضاعت ما اینطور برخورد می شود، شرایط سخت می شود. من دیدم ذوب آهن هم یک بازی را واگذار کرد که حقش نبود. ما تیم چهارمی هستیم که از داوری ضرر دیده ایم. با این حال باید بیشتر کار کنیم. یک مدتی مهاجمانمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته ایم و امیدوارم با تمرینات این نقیصه را برطرف کنیم.


سوال بعدی در مورد هدف تیم فجرشهید سپاسی شیراز در فصل جاری بود و کلانتری در واکنش به این سوال بیان کرد: ما به دنبال ثبات هستیم. بعد از هشت سال به لیگ برتر وارد شده ایم و اول دنبال ثبات هستیم و بعد دنبال این هستیم که به بالای جدول برسیم و حتی پدیده مسابقات باشیم.

دیدگاه‌ها