کد خبر : 1801914 | 12 دی 1400 ساعت 20:09 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی: اگر در سرچشمه می‌ماندیم بازی لغو می‌شد

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان، از دلیل برگزاری بازی این هفته تیمش در سیرجان می‌گوید.

ربیعی: اگر در سرچشمه می‌ماندیم بازی لغو می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی در کنفرانس پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان در ابتدا راجع به برگزاری بازی در سیرجان گفت: جا دارد تشکر ویژه کنم از کسانی که درک بسیار عمیقی از شرایطی که برای مس رفسنجان در شهر سرچشمه رخ داد داشتند و نهایت همکاری و هماهنگی را کردند و برای من باعث خوشحالی است. از هیئت فوتبال استان کرمان و باشگاه گل‌گهر و شخص آقای قلعه نویی به دلیل این همکاری که با مجموعه تیم مس صورت گرفت تشکر می‌کنم. ما متوجه شدیم از ظهر امروز با بارش برف شدید در سرچشمه مواجه خواهیم بود و در استان‌های کویری موضوع متفاوتی است و بارش نعمت الهی باعث می‌شود نتوانیم بازی کنیم و به شهر سیرجان آمدیم تا این بازی را انجام دهیم. اتفاق خوبی بود که در نهایت همکاری با باشگاه صنعت نفت آبادان رخ داد. فکر می‌کنم از نظر کیفیت بازی و همینطور جلوگیری از مصدومیت وضعیت بهتری خواهد بود.

 

سرمربی مس در مورد بازی تیمش گفت: در رابطه با بازی فردا باید اعلام کنم که تیم نفت آبادان مخصوصا در چند هفته اخیر تیم خوبی بوده و توانسته تیم آلومینیوم را با شکست مواجه کند‌. بررسی‌های لازم را انجام دادیم و خودمان هم از دل بازی‌های سخت بیرون می‌آییم و در هفته‌های اخیر علی‌رغم اینکه کیفیت بدی را ارائه نمی‌کنیم اما مثلا در بازی نساجی که حق‌مان نبود با شکست رو به رو شدیم. چندین مصدوم هم داریم و می‌دانیم بازی فردا پراهمیت است و سعی کردیم در این فاصله کم تیم را از نظر ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و برای دو تیم ابتدا آرزوی سلامتی می‌کنم و انشاالله تیم محق‌تر موفق شود.

 

او در خصوص اینکه با توجه به جابه‌جایی از سرچشمه به سیرجان آیا ممکن است مشکلی در روند بازی تیمش به وجود بیاید یا خیر گفت: من می‌دانم که ارتباطات این چنینی بین مجموعه‌های یک استان مخصوصا بین سیرجان و رفسنجان برای ما جای احترام دارد. استان کرمان از نظر فوتبال غنی است. موضوع مهم این است که ما در سرچشمه اصلا شرایط بازی نداشتیم و شاید اگر تیم صنعت نفت آنجا می‌آمد بازی لغو می‌شد اما با همکاری انجام شده تقویم لیگ برهم نمی‌خورد که بابت این قضیه تشکرات لازم را کردم.

دیدگاه‌ها