کد خبر : 1801962 | 13 دی 1400 ساعت 09:22 | 10.1K بازدید | 5 دیدگاه

سجاد و شهریار معمای اصلی کادر فنی؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهرخودرو

دیدار برابر شهرخودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و کادر فنی سپاهان بهترین‌های خود را برای این بازی انتخاب خواهد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهرخودرو 

به گزارش ‌"ورزش‌سه"، چهار شکست در پنج بازی آخر سبب شده تا سپاهانی‌ها در مصاف هفته سیزدهم برابر شهرخودرو انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی و پایان دادن به ناکامی‌هایشان داشته باشند و به همین دلیل کادر فنی هم سعی خواهد کرد بهترین ترکیب ممکن را راهی میدان کند.


با این وصف در خط دروازه نباید شاهد تغییر آنچنانی باشیم ولی در خط دفاعی شاید شاهد یک تغییر باشیم و آن تغییر هم بازگشت عزت پورقاز به ترکیب اصلی نسبت به مصاف برابر پرسپولیس باشد.

 
در خط میانی محتمل‌ترین ترکیب حضور محمد کریمی در کنار ریگی است تا یک خط جلوتر نیز سروش رفیعی به میدان برود. البته که اگر من نویدکیا بخواهد تیمی هجومی‌تر در این مسابقه داشته باشد، شاید ریگی در کار علی محمدی و سروش سه بازیکن خط میانی را شکل بدهند. 

 

1669709


درنهایت مهم‌ترین تصمیم کادر فنی سپاهان در خط هجومی خواهد بود؛ جایی که آنها باید یکی از میان سجاد و شهریار را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کنند تا در کنار فرشاد احمدزاده و محمدرضا حسینی ترکیب سه بازیکن هجومی تیم نیز شکل بگیرد. 


در این بخش البته شاید شاهد تغییراتی نیز باشیم و این احتمال وجود دارد تا احمدزاده یک خط عقب تر بازی کند تا فرصت حضور توامان حسینی، شهباززاده و مغانلو فراهم شود. 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل شهرخودرو:
کریستوفر نت - امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها