کد خبر : 1802028 | 13 دی 1400 ساعت 13:46 | 24.6K بازدید | 6 دیدگاه

صلاح در آستانه شکستن رکورد باورنکردنی آنری

محمد صلاح، ستاره لیورپول، یک قدم دیگر به شکستن رکورد باورنکردنی تیری آنری نزدیک شده است.

صلاح در آستانه شکستن رکورد باورنکردنی آنری

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در چند فصل اخیر آماری درخشان از خود در ترکیب لیورپول به نمایش گذاشته و تحسین تمامی فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است.

این بازیکن مصری یکی از مهره‌های کلیدی تیم کلوپ در این فصل بوده و شب گذشته گلی تماشایی را از زاویه بسته برابر چلسی به ثمر رساند.

هرچند لیورپول موفق نشد برتری‌اش در این بازی را حفظ کند و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد تا فاصله‌اش با سیتی در صدر جدول به 10 امتیاز برسد اما عملکرد درخشان صلاح باز هم در این بازی به چشم همگان آمد.

صلاح در این فصل 16 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و در مجموع 23 گل در تمامی رقابت‌ها برای تیم کلوپ زده تا ستاره اول آنفیلد باشد.

 

1679365

 

این مهاجم همچنین 9 پاس گل نیز برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده و این یعنی او در حال حاضر روی بیش از 25 گل به ثمر رسیده توسط لیورپول در لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار بوده است.

نکته قابل توجه اینجاست که این پنجمین فصل متوالی است که صلاح موفق به ثبت چنین آمار درخشانی در لیگ برتر می‌شود. رکوردی که پیش از این تنها توسط تیری آنری به ثبت رسیده بود.

بر اساس آمار منتشر شده توسط اوپتا، این اسطوره فرانسوی آرسنال موفق شده بود از فصل 2000-1999 تا فصل 06-2005 در هفت فصل متوالی این رکورد را در ترکیب توپچی‌ها به ثبت برساند.

اگر صلاح بتواند به همین روند و همین درخشش در سال‌های پیش رو ادامه دهد، بعید به نظر نمی‌رسد که نه تنها به رکورد آنری دست پیدا کند، بلکه بتواند این رکورد را به نام خود نیز به ثبت برساند.

 

دیدگاه‌ها