کد خبر : 1802088 | 13 دی 1400 ساعت 17:55 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

داوری تاثیری روی بازی نداشت

کمالوند: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

فراز کمالوند پس از شکست دو بر صفر مقابل گل گهر از طرفداران نفت مسجدسلیمان عذرخواهی کرد.

کمالوند: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که با شکست ۲-۰ مقابل گل گهر همچنان در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند پس از این بازی در نشست خبری گفت: امروز تیم ما نتوانست کیفیت فنی خوبی را به نمایش بگذارد. دو دلیل داشت؛ دلیل اول اینکه زمین برای بازی نامساعد بود علی‌رغم اینکه تلاش زیادی هم برای مهیا شدن زمین شده بود  اما بارندگی خیلی زیاد بود و حجم زیادی از باران روی زمین بود و حتی جاهایی که پلاستیک کشیده بودیم کاملا آب رفته بود.

 

او ادامه داد: کیفیت کار برای هر دو تیم و البته بیشتر برای ما پایین آمده بود و از طرفی هم تیم ما از نظر بازیکن بضاعت پایینی دارد و روزی هم که پنج شش بازیکن را با هم نداشته باشی شرایط سخت می‌شود. امروز خیلی دست ما بسته بود و به جز اینکه از ابتدای بازی سه چهار بازیکن را در اختیار نداشتیم در جریان بازی هم در نیمه اول آقای امیری را از دست دادیم و وقتی شش بازیکن اصلی را نداشته باشی سخت است. در هر صورت بازی تمام شد و باید به فکر ریکاوری باشیم تا در بازی با صنعت نفت بتوانیم جبران کنیم.

کمالوند در خصوص داوری این بازی گفت: داوری مشکل چندانی نداشت. در صحنه ای روی کاری که به مسلم مجدمی داد فکر می‌کنم نیازی به دادن اخطار نبود‌. تیم هایی مثل ما که بضاعت کمی دارد و بازیکنان زیادی ندارد اگر قرار باید انقدر راحت هم بازیکن را از دست بدهیم کار برای ما سخت می‌شود. اما علی‌رغم اینکه در بازی های گذشته خیلی اذیت شدیم امروز داوری روی بازی تاثیری نداشت.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که برنامه ای برای تقویت تیم در نیم فصل دارند گفت: حتما. نیم فصل اول من کمتر از بیست روز قبل از شروع مسابقات آمدم و فصل بدنسازی و بازی دوستانه نداشتیم و حتی بازیکنانی که می‌خواستیم نتوانستیم جذب کنیم. انشاالله این بازی ها تمام شود و با شرایط بهتری در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. ضمن اینکه در چند هفته هم بازیکنان خوب بازی کرده بودند و دلیل بازی بد امروز هم زمین و غیبت بازیکنان بود که بابت این شکست هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم چون به هر صورت در خانه نباید ببازیم. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.

دیدگاه‌ها