کد خبر : 1802116 | 13 دی 1400 ساعت 19:34 | 3.4K بازدید | 3 دیدگاه

کلانتری: لیاقت ما باخت مقابل ذوب آهن نبود

سرمربی فجر امیدوار است با کسب امتیاز از بازی مقابل تراکتور و پرسپولیس تا پیش از نیم فصل، شرایط این تیم در جدول بهتر شود‌.

کلانتری: لیاقت ما باخت مقابل ذوب آهن نبود

به گزارش ورزش سه، تیم فجرسپاسی شیراز امروز ششمین باخت فصل خود را مقابل ذوب آهن تجربه کرد. علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت: در نیمه اول در دقیقه ۴۰ که گل خوردیم هیچکس حتی تیم حریف هم فکر نمی‌کرد در آن لحظه به آن شکل دروازه باز شود و قبل از آن هم نه روی دروزاه ما و نه روی دروازه ذوب آهن هیچ موقعیت خطرناکی نبود. اشتباهی پیش آمد که تقصیر یک نفر هم نبود. وقتی تیم می‌برد همه تیم با هم هستند و وقتی می‌بازند هم با همدیگر هستند. ما خودمان هم مسئول هستیم.

 

وی افزود: گاهی اوقات یک اتفاقاتی رخ می‌دهد که اصلا قابل پیش بینی نبوده است. اگر اشتباهات نباشند گلی هم رد و بدل نمی‌شود. یک اشتباه کوچک در آن زمان بازی سخت بود. درست است ۲-۰ بازی را واگذار کردیم و به تیم ذوب آهن و بازیکنان و کادرش و مردم اصفهان تبریک می‌گوییم ولی اصلا بازی طوری نبود که ما بازنده باشیم حتی یک هیچ. این اتفاقات فوتبال است و این برد مبارک ذوب آهن باشد و انشاالله در آینده موفق باشند.

 

کلانتری با اشاره به حضور دو بازیکن مصدوم تیمش در بازی امروز گفت: ما از دو بازیکن مصدوممان هم استفاده کردیم که هنوز هم در شرایط بازی نیستند. انشاالله ما هم در آینده مشکلاتمان را برطرف کنیم‌. روند ما بهتر در حال بهتر شدن اسا و میدان‌داری می‌کنیم. موقعیت زیادی نساختیم و انشاالله بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم و بتوانیم بازی هفته آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

سرمربی فجر در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در دو بازی آینده مقابل تراکتور و پرسپولیس امتیازی کسب کند، عنوان کرد: امروز همه تیم هایی که هم رده ما بودند بازنده شدند و ما هم باید تلاش کنیم در دو بازی آینده مخصوصا بازی با تراکتور که در شیراز است بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. گرفتن همین سه امتیاز هم قبل از نیم فصل خیلی برای ما خوب است که بتواند چند رده ما را جابجا کند. تلاش می‌کنیم این کار انجام شود.

دیدگاه‌ها