کد خبر : 1802125 | 13 دی 1400 ساعت 19:54 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی: اگر گل بچه‌گانه نخوریم،حرف داریم 

خشم سرمربی پیکان با تکرار مکرر یک کلمه!

سرمربی پیکان ضمن تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمش، به انتقاد بابت دریافت گل‌هایی پرداخت که از آن به عنوان گل‌های بچه‌گانه یاد می‌کند.

خشم سرمربی پیکان با تکرار مکرر یک کلمه!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان و فولاد در آخرین دیدار هفته سیزدهم به تساوی رسیدند. در این مسابقه تیم میزبان با گل پریرا پیش افتاد اما گل دقایق پایانی رنجبری حساب کار را به تساوی تغییر داد. حالا سرمربی خودروسازان اعتقاد دارد که تیم او می توانست در این بازی برنده از زمین خارج شود.

 

مجتبی حسینی سرمربی پیکان پس از تساوی با فولاد در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می کنم بازی خیلی خوبی بود. تیم ما یک بازی تاکتیکی انجام داد و کمترین موقعیت را به تیم خوب فولاد دادیم. خلق موقعیت های خوبی داشتیم ولی متأسفانه در وقت های تلف شده نیمه اول یک گل خیلی بچگانه به تیم حریف هدیه دادیم ولی برای نیمه دوم برنامه ریزی کرده بودیم که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، با تعویض هایمان می توانیم به حریف فشار بیاوریم.

 

او ادامه داد: خوشبختانه تغییرات مثمر ثمر بود و فکر می کنم این امتیاز، کمترین حق بچه های ما بود. اگر آن گل بچگانه را دریافت نمی کردیم، ما می توانستیم این بازی را ببریم.

 

وی درباره اینکه بازیکنان کمتر شناخته شده پیکان امشب عملکرد خوبی داشته اند، پاسخ داد: خوشبختانه ما تیم خیلی جوانی داریم و اول فصل توانستیم ابتدای فصل از تیم های لیگ یک و دو و تیم های امید جذب کنیم. بازیکنان خوبی داریم. درست است که فوتبال خوبی بازی می کنیم و بچه ها درون زمین زحمت می کشند و هدفمند بازی می کنیم اما همین جوانی باعث شده است بعضی اوقات گل های بدی بخوریم. به نظر من اگر تیم ما این گل های بچگانه را دریافت نکند، حرف های زیادی برای گفتن دارد. 

 

حسینی درمورد اینکه بازیکنان جوان لیگ های پایین می توانند به مربیانی چون او برای جوانگرایی امید داشته باشند تا در فوتبال دیده شوند گفت: صد در صد همینگونه است. ما وظیفه داریم تا دست بچه های با استعداد را بگیریم. تیم خود ما آکادمی خوبی دارد و سرمایه گذاری خوبی انجام داده است. فکر می کنم تیم فولاد نیز اینگونه است. وظیفه ما این است به بازیکنان مستعد کمک کنیم تا رشد کند و در نهایت به فوتبال ملی کمک کنیم.

دیدگاه‌ها