کد خبر : 1802163 | 13 دی 1400 ساعت 22:28 | 30.6K بازدید | 12 دیدگاه

مهدی ترابی؛ پنالتی گل نمی کند اما بهترین است

مهدی ترابی در بازی با تراکتور ضربه پنالتی را از دست داد اما در پایان بازی شادمان میدان را ترک کرد به این خاطر که تیمش دو بر یک برنده شد.

مهدی ترابی؛ پنالتی گل نمی کند اما بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی یک دلیل دیگر هم برای خوشحالی داشت؛ او با پاس گلی که به عیسی آل کثیر داد شمار پاس گل های خود را به عدد 5 رساند و در حال حاضر بهترین پاسور لیگ برتر به حساب می آید. البته اگر او در این بازی ضربه پنالتی را تبدیل به گل می کرد روز خوب او تکمیل می شد. 

 

حرکات مهدی ترابی چه در میانه میدان و چه زمانی که در کنار بازی می کند غیر قابل پیش بینی است و این کار حریف را برای مهار او سخت می کند. در دقیقه 10 بازی در حالی که او چند متر جلوتر از میانه میدان توسط چند بازیکن تراکتور مهار شده بود به خوبی به سمت دروازه تراکتور حرکت کرد و در عمق به عیسی آل کثیر پاس داد و مهاجم فرصت طلب پرسپولیس قدر این موقعیت را به خوبی دانست و دروازه تراکتور را در همان دقایق ابتدایی باز کرد تا نشان دهد او و تیمش امروز خیال پیروزی دارند. 

 

در دقیقه 66 بازی مهدی ترابی می توانست نتیجه بازی را 3-1 کند و امیدهای تراکتور را برای جبران نتیجه بازی از بین ببرد اما ضربه اش از روی نقطه پنالتی از بالای تیر افقی به بیرون رفت تا آه از نهاد این هافبک مهاجم به هوا بلند شود. 

 

مهدی ترابی آقای پاس گل لیگ برتر در فصلی که پرسپولیس برای ششمین قهرمانی در لیگ برتر می جنگد و در پایان هفته سیزدهم به یک امتیازی استقلال رسید. از این پس مهدی ترابی بیشتر تلاش خواهد کرد موقعیت گل بسازد چرا که تصاحب عنوان بهترین پاسور لیگ برتر برای مهدی ترابی یک افتخار بزرگ است و این عملکرد می تواند منجر به امتیازات حساس‌تری برای پرسپولیس شود.

دیدگاه‌ها