کد خبر : 1802206 | 14 دی 1400 ساعت 09:54 | 11.8K بازدید | 9 دیدگاه

امباپه و رسیدن به رکورد ۱۵۰ گل برای PSG (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، موفق شد با هت تریک در بازی شب گذشته برابر ونس به رکورد 150 گل زده با پیراهن این تیم برسد.

امباپه و رسیدن به رکورد ۱۵۰ گل برای PSG (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فرانسه به مصاف ونس رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 از سد این تیم عبور کند.

کیلیان امباپه موفق شد در این بازی سه گل از چهار گل تیمش را در برابر این تیم دست چهارمی به ثمر برساند.

 

1679700

 

کلمنت پترل، دروازه‌بان حریف، موفق به ثبت چند مهار خوب و هوشمندانه در این بازی شد اما پرسنل کیمپمبه موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 28 وارد دروازه او کند.

امباپه در نیمه اول این بازی به خوبی از سوی مدافعان تیم حریف مهار شده بود اما این اتفاق در نیمه دوم ادامه پیدا نکرد و این مهاجم فرانسوی توانست در دقیقه 59 و در این شب بارانی اختلاف گل را با تیم حریف دو برابر کند.

 

1679699

 

گل دوم او گلی تماشایی بود که از فاصله 20 متری به سوی دروازه شلیک شد و در دقیقه 71 حساب کار را 0-3 به سود شاگردان مائوریسیو پوچتینو کرد و تنها شش دقیقه طول کشید تا هت تریک امباپه در این بازی تکمیل شود.

پوچتینو در بازی شب گذشته علاوه بر نیمار، لیونل مسی را نیز در اختیار نداشت چون این بازیکن در حال حاضر در خانه‌اش در آرژانتین در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و جز چهار بازیکنی است که در طول تعطیلات زمستانی با تست مثبت کرونا مواجه شده است.

 

1679697

 

با این حال امباپه نشان داد که نیاز چندانی به حضور این دو بازیکن در زمین ندارد و موفق شد در صد و نود و ششمین بازی‌اش با پیراهن پی اس جی به رکورد 150 گل زده با پیراهن این تیم دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها