کد خبر : 1802208 | 14 دی 1400 ساعت 10:27 | 13.2K بازدید | 4 دیدگاه

عاشوری: با بازگشت امتیازات مدعی اصلی می‌شویم

گل‌گهر سیرجان بار دیگر به روند پیروزی بازگشته و اکنون امیدوار است فارغ از رای کمیته انضباطی و امید به استیناف، شرایط بازگشت به جمع مدعیان را کسب کند.

عاشوری: با بازگشت امتیازات مدعی اصلی می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر عاشوری زننده یکی گل‌های تیمش در جدال با نفت مسجدسلیمان بود تا اولین برد آبی‌پوشان بعد از رای کمیته انضباطی را به این ترتیب شکل دهند. 

 

هافبک گل گهر درباره برتری تیمش برابر حریف گفت: خدا را شکر توانستیم با همت و تلاش کل مجموعه یعنی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان به نتیجه رسیدیم. با این که چند نفر از نفرات اصلی را در اختیار نداشتیم ولی خیلی زحمت کشیدیم و شرایط زمین هم خیلی مساعد نبود و در زمین گل آلود خیلی دویدیم و جنگیدیم. یک مقدار رای کمیته انضباطی روی تیم ما تاثیر گذاشته بود ولی با صحبت‌هایی که آقای قلعه‌نویی و کادرش  انجام دادند توانستیم از لحاظ روحی روانی خودمان را جمع و جور کنیم و انشاالله ۷ امتیاز به ما برمی‌گردد و شرایطمان خیلی بهتر می‌شود.

 

او در مورد ضربه کات دار و گل تماشایی که در این دیدار به ثمر رساند اینطور توضیح داد: گلی که زدم هم زحمت تمام بچه ها بود و این بار قرعه به نام من افتاد و مطمئنا بچه ها خیلی تلاش کردند تا این توپ به من رسید و خدا را شکر می کنم که توانستم گل را به ثمر برسانم.

 

1592003

 

هافبک گل گهر در مورد انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین نظرش را اینگونه بیان کرد: بچه ها انگیزه زیادی داشتند تا هر طور شده ببریم و به شرایط مان در جدول سر و سامان بدهیم و زحمت بچه ها به نتیجه رسید و اینکه موقعیت های زیادی هم داشتیم و با تمام احترامی که برای نفت‌مسجد‌سلیمان قائل هستم اما حق مان برد بود. ما خیلی موقعیت داشتیم و خیلی حمله کردیم و گلر نفت هم چند توپ خوب گرفت و در کنار سایر بچه ها من هم توانستم بازی خوبی به نمایش بگذارم. 

 

این بازیکن در مورد شوخی امین پور علی بعد از گلی که به ثمر رساند توضیح داد: امین کاپیتان تیم ما است و بعد از گل به من گفت نمی گذارم هیچ جا بروی و باید خوشحالی ات را با هم شریک شویم و با همه بچه ها شادی بعد از گل انجام دادیم.

 

عاشوری در پایان ابراز امیدواری کرد با بازگشت امتیازات کسر شده از سوی کمیته انضباطی این تیم بار دیگر در جمع مدعیان حاضر شود: انشاالله امتیازاتی که از ما کسر شده جبران و وضعیت ما خیلی بهتر می‌شود. بازی ها خیلی فشرده است و ما وقت خوشحالی نداریم. امروز هم خوشحال هستیم و بعد از آن به دیدار با هوادار فکر می‌کنیم. هدف کادر فنی و مدیریت این است بازی به بازی پیش برویم تا در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها