کد خبر : 1802216 | 14 دی 1400 ساعت 10:55 | 31.9K بازدید | 17 دیدگاه

شماره ۱۰، مرد نود و هشت درصدی پرسپولیس (عکس)

میلاد سرلک مقابل تراکتور شب موفقی را پشت سر گذاشت و یکی از مهره‌های پیروزی تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های اصلی پرسپولیس در این روزها میلاد سرلک است که دومین فصل حضورش در این تیم را بدون حاشیه و با کیفیت بالا پشت سر می‌گذارد. سرلک مقابل تراکتور نیز نمایش کم نقصی داشت و تاثیر مستقیمی روی پیروزی قرمزها گذاشت.

 

شماره 10 پرسپولیسی‌ها 78 دقیقه در زمین حضور داشت و آمار جالبی برای خود ثبت کرد. او 46 پاس با دقت نود و هشت درصدی به هم‌تیمی‌هایش داد که دوتای آنها کلیدی بود و با پاس کات بک بی نظیری که به سیامک نعمتی داد باعث شد مدافعان تراکتور از بازی خارج شوند و هافبک پرسپولیس فرصت کنترل و شوت‌زنی را به دست آورد که منجر به گل دوم پرسپولیس شد.

 

سرلک در کنش‌های دفاعی نیز خوب کار کرد و دو تکل موفق و سه قطع توپ داشت و تنها یک بار روی بازیکن حریف خطا کرد. سبک بازی میلاد سرلک طوری است که هم در دفاع و هم در حمله می‌تواند تاثیر گذار باشد و حضور یک تخریب‌چی مثل کمال کامیابی نیا کنار او، روی بهتر شدن عملکردش موثر است. شماره 10 پرسپولیسی‌ها همچنین یک شانس گل‌زنی داشت اما نتوانست دروازه اخباری را با شوت در چارچوبش باز کند اما در مجموع عملکرد قابل قبول و کم اشتباهی مقابل تراکتوری‌ها داشت.

 

دیدگاه‌ها