کد خبر : 1802243 | 14 دی 1400 ساعت 12:27 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

اکبری: از اعتماد مجتبی حسینی تشکر می‌کنم

صحبت‌های پدیده‌ای که به شیمبا اجازه سرزنی نداد!

مدافع جوان تیم فوتبال پیکان می‌گوید مدیریت باشگاه از نظر سخت‌افزاری همه امکانات را فراهم کرده و کل مجموعه در نتایج کسب شده سهیم هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان اکبری هیچ ربطی به اکبر ایمانی ندارد؛ البته مثل این بازیکن تراکتور چغر و بدبدن و سختگیر است. هفته گذشته لیگ شاهد نمایش بازیکنی بودیم که کمتر اسمی از او به چشم می‌خورد؛ ایمان اکبری بازیکن تیم پیکان که سرمربی اش مجتبی حسینی علاقه زیادی به استفاده از جوانان دارد. 


این مدافع 22 ساله در طول مسابقه با فولاد که روز گذشته برگزار شد، به عنوان نفر سمت چپ در دفاع 3 نفره پیکان عملکردی عالی داشت و تقریبا روی تمام نبردهای هوایی موفق تر از لوسیانو پریرا بود. اکبری که در خط دفاع پیکان روز خوبی را تجربه کرد، حالا امیدوار است این شرایط خوب را ادامه بدهد.


اکبری درباره بازی روز گذشته با فولاد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی با فولاد خیلی برای ما سنگین بود به خصوص اینکه در زمین حریف برگزار شد. ما موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشد ولی در نهایت توانستیم گل خورده را جبران کنیم. حتی می توانستیم پیروز شویم اما قسمت نبود. خوشحالم که توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اگرچه به نظرم حق ما برد بود. 

 

1679765


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: واقعا فولاد در زمین خودش آمده بود که ما را ببرد و ما هم نرفته بودیم که مساوی بگیریم و می خواستیم با تلاش خودمان با سه امتیاز به تهران برگردیم و این موضوع بازی را برای هر دو تیم سخت کرده بود و به نظرم در بیشتر دقایق بازی ما مالک توپ و میدان بودیم.


اکبری که به دلیل عملکرد خوبش در دیدار با فولاد و گرفتن جلوی حملات پریرا در تیم منتخب هفته "ورزش سه" قرار گرفت، در این باره توضیح داد: من تمام تلاشم را کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام بازیکنان قطعاً می خواهند بهترین خود باشند و خدا را شاکرم که توانستم در تیم منتخب هفته قرار بگیرم و از کادرفنی بابت اعتمادشان به من ممنونم و خوشحالم که جواب اعتمادشان را دادم. ما برای مهار پریرا برنامه ریزی داشتیم و این یکی از تاکتیک های تیم شان بود که روی سر زنی لوسیانو به گل برسند و ما هم تمام تلاشمان را کردیم که اجازه ندهیم این کار را انجام بدهند و موفق هم بودیم.


مدافع ۲۲ ساله پیکان در مورد دیدار پیش رو با آلومینیوم اراک گفت: در تهران بازی داریم و مطمئنا می رویم تا ۳ امتیاز را بگیریم و شرایط جدول به گونه‌ای است که آن ها هم برای امتیاز می آیند و بازی سختی برای هر دو تیم می شود. شرایط جدول خیلی پیچیده است و تمام تیم ها برای برد به زمین می آیند.


اکبری در پایان اضافه کرد: از آقای اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه بابت امکانات خوبی که برای ما فراهم کردند تشکر می‌کنم. ایشان و همکاران شان واقعا اجازه ندادند از نظر سخت افزاری چیزی کم و کسر داشته باشیم. کل مجموعه پیکان با تلاش های زیاد برای موفقیت می‌جنگند و امیدوارم با حمایتی که مدیریت باشگاه از کادرفنی و بازیکنان انجام می‌دهد،‌ بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها