کد خبر : 1802249 | 14 دی 1400 ساعت 12:53 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح و رنجبری؛ تعویض‌های طلایی حسینی(عکس)

تعویضی های پیکان در جریان دیدار با فولاد روند بازی را تغییر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان تهران روز گذشته مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رسید. خودروسازان در این مسابقه روی اشتباه فردی چند بازیکن خود در دقایق پایانی نیمه اول یک بر صفر عقب افتادند اما در نیمه دوم با تلاش زیادی توانستند گل خورده را جبران کنند و یک امتیاز از میدان سخت اهواز دشت کنند.


نکته قابل توجه درباره عملکرد تیم پیکان مقابل فولاد تعویض های مجتبی حسینی سرمربی این تیم بود. حسینی در این نیمه 5 تغییر در تیمش ایجاد کرد که همه آنها در هجومی تر شدن پیکان و رسیدن به گل تساوی موثر بود. 

 

1679773


سرمربی پیکان علاوه بر اینکه بهروز نوروزی فر یکی از مدافعان تیمش را بیرون کشید و فوروارد اضافه کرد، نفراتی مثل امین درویشی، محمدحسین فلاح و پیمان رنجبری را به زمین فرستاد که در رسیدن به دروازه فولاد چند بار موفق بودند.

 

1679775


اوج هنرنمایی بازیکنان تعویضی پیکان اما روی گل زده این تیم بود؛ جایی که محمدحسین فلاح با یک دریبل دوطرفه زیبا از سعادت حردانی عبور کرد و به سمت دروازه شلیک کرد. در ریباند توسط دروازه‌بان، پیمان رنجبری باتجربه با ضربه سر دروازه فولاد را گشود تا نقش تعویض های مجتبی حسینی بیشتر به چشم بیاید.

 

1679774


فلاح، رنجبری و درویشی در چند بازی گذشته نیز هرگاه به عنوان یار تعویضی به زمین رفتند عملکرد خوبی داشتند و توانسته‌اند شرایط خوبی را برای تیم شان رقم بزنند. در بازی روز گذشته نیز آنها برای موفقیت تلاش کردند و جواب اعتماد سرمربی شان را دادند.

دیدگاه‌ها