کد خبر : 1802263 | 14 دی 1400 ساعت 13:40 | 10.9K بازدید | 8 دیدگاه

استقلال به ششمین برد متوالی نرسید؛

خطیبی مقابل یکه‌تازی فرهاد در لیگ و حذفی(عکس)

آلومینیوم در بازی دیروز اجازه نداد آبی‌پوشان پایتخت به ششمین برد متوالی خود دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت که پس از رسیدن به گل از روی نقطه پنالتی و برتری تا لحظات پایانی، نتوانست همانند پنج دیدار گذشته‌اش با برد زمین را ترک کند و در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک فقط یک امتیاز گرفت.

 

فرهاد مجیدی که طی پنج مسابقه اخیرش با استقلال موفق شده بود یک پیروزی در جام حذفی مقابل نود ارومیه و چهار برد در لیگ برتر برابر تیم‌های پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد خوزستان داشته باشد، دیروز در جدال با هم‌تیمی سابق خود در تیم ملی که روی نیمکت آلومینیوم نشسته بود، یک امتیاز به دست آورد.

خطیبی و مجیدی که در نشست خبری قبل از بازی به تمجید از یکدیگر و تیم‌های مقابل خود پرداخته بودند، روز گذشته قبل از شروع مسابقه برخورد صمیمانه‌ای باهم داشتند و در جریان و بعد از بازی هم بدون مشکل در کنار زمین کارشان را انجام دادند و در نهایت هر دو صاحب یک امتیاز شدند.

 

1679786

 

1679788

 

خطیبی که همراه با ماشین‌سازی در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به برتری رسیده بود، دیروز اجازه نداد آبی‌پوشان در بهترین زمان فاصله خود با مدعیان ازجمله پرسپولیس را بیشتر کنند تا شاگردان مجیدی با این تساوی خود را در فاصله یک امتیازی رقیب دیرینه‌شان ببینند.

دیدگاه‌ها