کد خبر : 1802271 | 14 دی 1400 ساعت 14:08 | 22.2K بازدید | 19 دیدگاه

مجیدی علیه 540 دقیقه کلین شیت حسینی (عکس)

سیدحسین حسینی برای دومین بار در این فصل و در وقت های تلف شده دروازه اش را باز شده دید.

به گزارش "ورزش سه"، ثبت 5 کلین شیت پیاپی برابر پرسپولیس، پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد باعث شده بود که بسیاری از هواداران استقلال امیدوار باشند تا سیدحسین حسینی یک بار دیگر رکورد بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان را که در لیگ هفدهم به مدت 872 دقیقه به ثبت رسانده بود را بشکند اما چنین نشد.

 

گلر استقلال در این فصل چند لول بهتر از فصول قبل ظاهر شده و بجز یکی دو مورد، اشتباه خاصی را در دروازه تیمش مرتکب نشده و برعکس، واکنش های بسیار خوبی را نیز از خودش به نمایش گذاشته است که از جمله آنها می توان به دو سیو درخشان در دیدار برابر شهرخودرو اشاره کرد.

حسینی روز گذشته در دقیقه 45 و در مصاف تک به تک با اسماعیل شریفات توانست به خوبی این موقعیت را از بازیکن آلومینیوم گرفته و مانع از باز شدن دروازه تیمش شود. فرصتی که موقعیت 100 درصد گلزنی محسوب می شد اما کاپیتان روز گذشته استقلال در این دوئل تن به تن سربلند بیرون آمد.

 

 

 

1679799

 

1679800

 

پس از اینکه روز گذشته بازی از دقیقه 90 نیز عبور کرد، حسینی رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به عدد 540 دقیقه رساند و امیدوار بود تا با کسب یک پیروزی شیرین و دشوار در اراک، ضمن ادامه روند خوب خودش و ثبت یک کلین شیت دیگر، موجبات کسب 3 امتیاز را برای تیمش فراهم کند اما باز هم در آخرین ثانیه ها، این رویا بر باد رفت.

 

در دیدار هفته چهارم برابر فجرسپاسی بود که لغزندگی زمین در دقیقه 95 باعث شد تعادل این گلر به هم خورده و سیروان قربانی نیز بالاتر از تمام مدافعین با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کند. روز گذشته نیز یک لحظه تعلل از میثم مجیدی و موقعیتی که به راحتی قابل دفع کردن بود، با شوت کاپیتان آلومینیوم دروازه آبی ها باز شد تا علاوه بر از دست رفتن 2 امتیاز حساس، یک کلین شیت از چنگ حسینی پریده و رکورد بسته نگه داشتن دروازه استقلال توسط این گلر در این فصل روی عدد 540 متوقف شود.

دیدگاه‌ها