کد خبر : 1802285 | 14 دی 1400 ساعت 14:56 | 20.3K بازدید | 20 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دلیل تمدید نکردن دمبله مشخص شد؛ پاری سن ژرمن!

مدیر برنامه های عثمان دمبله به لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی قول داده است تا هر طور شده این بازیکن را به پاریس بیاورد.

دلیل تمدید نکردن دمبله مشخص شد؛ پاری سن ژرمن!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال عثمان دمبله به بارسلونا در تابستان 2017، او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که در چند وقت اخیر شایعات زیادی را در مورد جدایی این بازیکن به وجود آورد اما نهایتا بعد از انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا او تأکید کرد که خواهان ماندن دمبله در این تیم است.

 

 

1678630

 

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده دمبله شنیده شده است. در مقطعی گفته شد او با تمدید موافقت کرده ولی با پایان سال 2021 او روی موضع خود ماند و حاضر به تمدید نشد تا اکنون به لحاظ قانونی مشکلی برای مذاکره با باشگاه های دیگر نداشته باشد.

روز گذشته متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسلونا رسما گفت که در صورت عدم تمدید دمبله، بر علیه او اقداماتی را انجام خواهند داد که می تواند تبعید به سکوها یا تیم دوم باشد.

 

 

1678361

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، مهمترین عامل تردید دمبله، دریافت پیشنهادی خوب از پی اس جی است. باشگاه پاریسی که می داند کیلیان امباپه در پایان فصل راهی رئال خواهد شد، روی دمبله به عنوان جانشین او حساب می کند و به موسی سیسوکو ایجنت دمبله نیز پیشنهاد کمیسیون بسیار خوبی داده است. 

موندو امروز نوشت که سیسوکو در تماس دائم به سران پی اس جی است و تا به اینجا توانسته عثمان دمبله را از تمدید با بارسلونا دور کند. در روزهایی که بارسا صبر و تحمل در مورد ستاره فرانسوی را از دست داده، لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی مقدمات کار برای انتقال دمبله به پاریس را فراهم کرده و با این شرایط بعید است این بازیکن را فصل بعد هم در باشگاه کاتالان ببینیم.

 

دیدگاه‌ها