کد خبر : 1802294 | 14 دی 1400 ساعت 16:00 | 19.6K بازدید | 2 دیدگاه

با خوان لاپورتا موافقم

ژاوی: منتظر یک حرکت جدی از دمبله هستم

ژاوی هرناندز در نشست خبری امروز خود از عثمان دمبله خواست تا برای تمدید قراردادش قدمی جدی بردارد.

ژاوی: منتظر یک حرکت جدی از دمبله هستم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از پیروزی 0-1 در زمین مایورکا خود را مهیای بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر لینارس می کند. بارسا برای بازی با مایورکا 17 غایب داشت ولی هر طور که بود توانست برنده شود و فردا این شانس را دارد با برتری بر حریف دسته سومی خود، به یک هشتم نهایی کوپا دل ری راه یابد.

 

 

1679832

 

 

ژاوی سرمربی بارسا در نشست خبری بازی گفت:« انتظار یک بازی دشوار و پیچیده را دارم. این یک تک بازی است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. لینارس تیم خوبی است و مربی خوبی هم دارد. به راحتی از دفاع به حمله می روند و برعکس. کوپا دل ری همیشه برای تیم های کوچک جذاب است و آن را بسیار جدی می گیرند. ما هم مدافع عنوان قهرمانی هستیم و چاره ای جز برتری بر این تیم با انگیزه نداریم.»

 

وضعیت تمدید قرارداد دمبله:« همه چیز روشن است و نگرانی ندارم. دمبله باید تصمیمی برای آینده اش بگیرد و هر دو طرف باید تلاش خودش را مضاعف کنند. به حرکتی جدی از دمبله نیاز است و منتظر اخبار جدیدی در این رابطه هستم.»

 

 

1670274

 

 

وضعیت کوتینیو:« با او حرف نزده ام ولی مشخصا برای جذب بازیکن و نیز ثبت نام فران تورس در فهرست، باید بازیکنانی از جمع ما جدا شوند. منتظر مشخص شدن وضعیت ثبت نام دنی آلوز و تورس هستیم.»

 

ادعای لاپورتا در مورد بازگشت بارسلونا به جمع مدعیان اروپا:« من متحد لاپورتا هستم و با خوشبینی او نیز موافقم. او شخصیتی جاه طلب است و یک رئیس شجاع. از کار با او لذت می برم و با او هستیم. به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شده ایم هرچند که کار ساده ای نخواهیم داشت. سخت کار می کنیم تا بارسا را به جایگاه شایسته اش برگردانیم.»

 

 

1679463

 

 

وضعیت آلوز و تراشتگن:« شرایط دنی خوب است و بسیار سخت کار می کند و انگیزه بالایی دارد. دنی یک حرفه ای به تمام معناست و به تجربه او در نیم فصل دوم نیاز داریم. از تراشتگن هم راضی هستم و در بازی با مایورکا یک سوپر واکنش داشت که اجازه داد سه امتیاز را حفظ کنیم. مارک به چنین بازی ای نیاز داشت. او از بهترین های دنیاست.»

 

 

دیدگاه‌ها