کد خبر : 1802304 | 14 دی 1400 ساعت 16:30 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

آنچلوتی: فردا بهترین تیم ممکن را به زمین می‌فرستم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، تاکید کرد که آنها نباید آلکویانو را دست‌کم بگیرند.

آنچلوتی: فردا بهترین تیم ممکن را به زمین می‌فرستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب اولین بازی خود در رقابت‌های کوپا دل ری را برگزار خواهد کرد و به مصاف آلکویانو می‌رود. این تیم گمنام فصل گذشته شگفتی‌ساز ظاهر شد و موفق شد همین رئال را از رقابت های جام حذفی اسپانیا حذف کند بنابراین شاگردان کارلو آنچلوتی می‌دانند که نباید حریف خود را دست کم بگیرند.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از دیدار برابر آلکویانو گفت: "این یک مسابقه متفاوت است، زیرا یک دیدار حذفی است، بازی در خارج از خانه در یک رقابت مهم. این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد و هدف ما بردن جام است. این دیداری خواهد بود که در آن به چیزهای زیادی نیاز داریم، علاوه بر کیفیت که در تئوری برتر هستیم، چیزهای دیگری را می طلبد. پیروزی در دوئل ها، ضربات ایستگاهی، تمرکز...

 

 

1679846

 

 

کورتوا قرار نیست بازی کند. ما ممکن است مشکلاتی داشته باشیم اما من بهترین تیم ممکن را انتخاب خواهم کرد. لولین در این بازی در دروازه حضور خواهد داشت و در مورد بقیه بهترین انتخاب ها را انجام خواهم داد. این دیداری نیست که به کسانی که کمتر به میدان رفته اند بازی دهم و با بهترین 11 نفر ممکن به میدان خواهیم رفت."

 

صحبت های جیوانی برانچینی درباره پیشنهاد 50 میلیون یورویی رئال مادرید به کیلیان امباپه: "صحبت در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند به نظر من منصفانه نیست. برانچینی دوست من است و من در مورد چیزی اظهار نظر نمی کنم."

 

 

1679826

 

 

نقل و انتقالات ژانویه: "ما چنین ایده ای نداریم. اوضاع تیم کاملاً خوب است. همه به خوبی تمرین می کنند و فکر نمی کنم خروجی‌ای وجود داشته باشد."

 

وضعیت گرت بیل: " او احساس خوبی ندارد اما مصدوم نیست. فکر می کنم او به والنسیا می رسد. بیل کاملا تعهد دارد چون شش ماه از قراردادش باقی مانده است و می خواهد به آن عمل کند."

 

 

1679845

دیدگاه‌ها