کد خبر : 1802313 | 14 دی 1400 ساعت 16:42 | 19.7K بازدید | 9 دیدگاه

به دنبال این هستیم تا به بزرگسالان پرسپولیس بازیکن بدهیم

حلالی: با شناختی که داشتیم 3 گل به استقلال زدیم

اسماعیل حلالی بعد از قهرمانی در نیم فصل در رده امیدها، اکنون بهمراه شاگردانش دربی این رده را نیز با نتیجه 3-2 به سود سرخپوشان پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حلالی سرمربی امید پرسپولیس بعد از برتری تیمش در دربی گفت: بازی خیلی جالبی بود چرا که 5 گل داشت. زیبا بود و موقعیت های زیادی هم داشتیم. به حریف هم تبریک می گوییم. امیدوارم تمام بازی‌ها به این شکل زیبا باشد تا هوادارانی که حاضر می شوند لذت ببرند.

 

 

 

 

وی درباره قهرمانی تیمش در نیم فصل و اینکه چقدر شانس برای قهرمانی تیمش در پایان فصل قائل است گفت: آنقدر که زحمت کشیدیم، هنوز به اندازه نتایجی که گرفته‌ایم نبوده و می توانم ادعا کنم این تنها 20 درصد از زحمات ماست که به نتیجه نشسته است. به همین خاطر اگر بالاتر از این هم کار کنند، پتانسیل بالاتری هم دارند. مطمئنا جا برای کار بیشتر وجود دارد و امیدوارم در رده پایه‌ها هم پرسپولیس حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. مثل سال‌های قبل نباشد که از پیش بازنده باشیم و در کنار نتیجه گیری امیدوارم بتوانم بازیکنانی بسازیم که به تیم بزرگسالان هم کمک کنند. هدف من این است که این بچه ها هر هفته بهترین عملکرد را داشته باشند و اگر به همین شکل بازی کنند، قطعا قهرمان خواهیم شد.

 

اسماعیل حلالی درباره تغییر نتیجه در این بازی و بازگشت بعد از دریافت اولین گل بازی گفت: کلا نیمه متفاوت بود. اگر دیده باشید بچه ها وقتی از رختکن بیرون می آیند با روحیه بالاتری هستند و سعی می کنیم در بین نیمه با شناختی که از نقاط ضعف حریف به آنها اعلام می کنیم به نتیجه برسند. سه گل زدیم و گلی هم در لحظات پایانی خوردیم به دلیل عدم تمرکز بین بچه ها بود.

 

 

 

 

سرمربی امید پرسپولیس درباره روحیه برتری جویی این تیم حتی بعد از ثبت سومین گل به استقلال گفت: کلا یک مقدار در دو سه هفته اخیر بچه های ما مصدوم شدند. بهترین مدافع لیگ در این بازی در اختیار نداشتیم.

 

حلالی درباره ارتباط با تیم بزرگسالان و یحیی گل محمدی هم گفت: با ایشان در ارتباط هستیم و اکثرا در طول هفته برخی بازیکنان امید را به تمرینات تیم بزرگسالان می فرستیم و ایشان آنها را می بینند. امیدوارم اتفاقات بهتری در آینده برای ما بیفتد.

دیدگاه‌ها