کد خبر : 1802335 | 14 دی 1400 ساعت 18:20 | 31.3K بازدید | 16 دیدگاه

برهانی حریف شاگردان حلالی نشد؛

برتری سه گله پرسپولیس در دربی امیدها (عکس)

تیم امید های پرسپولیس در یک دربی هیجان انگیز و جذاب استقلال را ۳-۲ شکست داد.

به گزارش ورزش سه، در روزی که آرش برهانی تیمش را برای پیروزی به میدان فرستاده بود، این شاگردان اسماعیل حلالی بودند که با سه گل آبی پوشان پایتخت را از پیش رو برداشتند.

 

 

 

 

در نیمه اول این بازی و در دقیقه 21 پرتاب اوت بلند روی دروازه پرسپولیس با یک اثر از بازیکن استقلال همراه شد و توپ روی پای جمشیدی افتاد تا او با شوتی تماشایی دروازه پرسپولیس را تهدید کند. در این بین اما اشتباه گلر سرخپوشان در مهار توپ سبب شد تا این موقعیت نه چندان خطرناک تبدیل به گل اول بازی شود.

 

تیم امید پرسپولیس در دقیقه 41 روی نفوذ صفی‌زاده و ضربه سرضرب خدادادی که خوب و حساب‌شده هم بود باید به گل می‌رسید اما دروازه‌بان استقلال خود را به سمت توپ پرتاب کرد و خوش‌شانس بود که توپ به او برخورد نمود.

 

 

 

 

یک دقیقه بعد، خدادادی بار دیگر فرصت گلزنی داشت. فرار پا به توپ، او را با دروازه‌بان تک به تک کرد اما مهاجم پرسپولیس که گویی خود از این موقعیت عالی غافلگیر شده بود، بر می‌گردد که در 18 قدم با مدافع استقلال برخورد داشت اما داور اعلام پنالتی نکرد.

 

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما این پایان کار نبود‌. قرمزهای پایتخت که با پیراهن منقش به همراه اول در مقابل حریف قرار گرفته بودند در همان آغاز نیمه دوم دوباره روی یک توپ بلند و در شلوغی محوطه جریمه گل تساوی به ثمر رساندند.

 

 

 

 

چند دقیقه بعد یک خطای پشت محوطه جریمه باعث شد تا امیرمحمد خارکش کاپیتان امید های پرسپولیس پشت توپ قرار بگیرد. خارکش شماره 3 که پس از جدایی شجاع خلیل زاده به تمرینات بزرگسالان پرسپولیس هم راه یافته بود، این ضربه را به شکلی تماشایی وارد دروازه استقلال کرد و پس از گل هم اسماعیل حلالی را در آغوش گرفت تا به این شکل پرسپولیس از استقلال پیش بیفتد.

 

در حالیکه سرخپوشان با انگیزه بیشتر کار را ادامه می‌دادند این بار شرافت مهاجم تیزچنگ این تیم در دقیقه 72 با گرفتن توپ از مدافع استقلال در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و توانست با زدن ضربه به زاویه موافق گل سوم را هم بزند تا آب سرد را بر پیکر آرش برهانی و شاگردانش ریخته باشد. علی شرافت همان بازیکنی است که خطای منجر به گل خارکش را هم گرفته بود.

 

 

 

 

بیست دقیقه پایانی این بازی با حملات شدید استقلال همراه بود و اما در نهایت آبی ها تنها یک گل دیگر به ثمر رساندند تا آن هم روی نقطه کرنر و روی اشتباه مدافعان پرسپولیس بود.

 

تیم امید های پرسپولیس که این فصل عملکرد درخشانی داشته با این نتیجه در رتبه نخست قرار گرفت و استقلال هم با هدایت آرش برهانی پس از شکست در دربی حالا باید خود را جمع و جور کند.

 

(عکس: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها