کد خبر : 1802340 | 14 دی 1400 ساعت 18:22 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش شکاری برای گلزنی با سر به نفت MIS

مهاجم جوان گل گهر سیرجان در اتفاقی جالب برابر نفت مسجدسلیمان چهار موقعیت با ضربه سر روی دروازه حریف شکل داد و در نهایت موفق به گلزنی شد.

تلاش شکاری برای گلزنی با سر به نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری که دو فصل پیش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده دار فوتبال ایران معرفی می‌شد، در نهایت شرایط آنطور که برایش پیش بینی می شد دنبال نشد و بعد از ناکامی در تراکتور راهی تیم امیر قلعه نویی شده است. جایی که با توجه به ترافیک خط حمله به نظر می رسید یک انتخاب بد دیگر از سوی این مهاجم محسوب شود. 

 

شکاری اما رفته رفته توانسته مناسبی در تدابیر تاکتیکی گل گهر سیرجان و امیر قلعه نویی به خود اختصاص دهد و برابر نفت مسجدسلیمان نیز در این هفته نمایش موفقی از خود به جا گذاشت. نکته جالب در بازی روز گذشته این بازیکن برابر نفت مسجدسلیمان، تلاش وی برای گلزنی به حریف از روی ضربات سر بود. مهاجم جوان گل گهر چهار بار در این بازی صاحب موقعیت سرزنی شد که سه تای آن با بدشانسی با اختلاف کمی راهی به دروازه علیزاده نیافت اما در نهایت این تلاش وی نتیجه داد و با ضربه سر دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا تبحر خود را در این زمینه نیز به نمایش بگذارد. 

 

با توجه به حضور مدافعان و وینگرهای قابل اتکا برای ارسال‌ها، یکی از تاکتیک‌های گل گهر برای دستیابی به هدف مقابل رقبا، سود بردن از ضربات سر مرتضی تبریزی و پورعلی به عنوان مهاجمان سرزن این تیم محسوب می‌شود و در این میان شکاری نیز توانسته تبحر خود را در این زمینه به کادرفنی گل گهر نشان دهد.

دیدگاه‌ها