کد خبر : 1802365 | 14 دی 1400 ساعت 21:13 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت ابراهیمی در برد مقابل یاران اسماعیلی

الوکره بدون حضور هافبک ایرانی خود برابر العربی به برتری دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی در حالی که فرشید اسماعیلی را برخلاف پنج مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت هم نمی‌دید، از ساعت ۱۸:۵۰ امشب در استادیوم حمد الکبیر به مصاف الوکره و یاران امید ابراهیمی رفت.

 

الوکره که امید ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، بازی را فوق‌العاده شروع کرد و توانست تا دقیقه ۹ بازی دو بار توسط گلسون و محمد بن‌یطو به گل برسد  و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را پشت سر بگذارد.

 

 

 

1679930

 

 

در ادامه مسابقه یاران اسماعیلی برای زدن گل تلاش کردند که حملات آنها تنها یکبار در ثانیه‌های پایانی نتیجه داد تا العربی با نتیجه ۲ بر یک در این مسابقه خانگی مقابل الوکره بازنده شود و دومین شکست پیاپی خود را تجربه کند.

 

تیم فوتبال العربی با شکست در بازی امشب فرصت صعود به رتبه سوم و بالاتر قرار گرفتن نسبت به الغرافه را از دست داد و با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر ماند؛ یاران ابراهیمی نیز با برتری در این دیدار ۱۹ امتیازی شدند و به رده پنجم رسیدند.

 

فرشید اسماعیلی در مسابقه امشب جزو فهرست العربی حضور نداشت و امید ابراهیمی نیز به دلیل محرومیتی که ناشی از اخطار و حکم انضباطی علیه او بود، نتوانست به میدان برود.

دیدگاه‌ها